تصمیم عجیب سازمان لیگ در دیدار فولاد و استقلال تهران

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۹۹۲۸
تصمیم عجیب سازمان لیگ در دیدار فولاد و استقلال تهران
جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز برگزار شد و در تصمیمی عجیب این دیدار فقط با حضور پنج عکاس برگزار می شود که سهم خبرگزاری های خوزستان فقط یک عکاس است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، داوود رفعتی نماینده سازمان لیگ در جلسه ایی پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران، مقررات جدید فوتبال را برای عوامل اجرایی تشریح کرد که طبق آن هر دو تیم تنها می توانند با 20 نفر(11+9 نفر) در ورزشگاه حاضر شوند و اجازه ورود به بیش از سه بازیکنان اضافه داده نمی شود.

در این جلسه همچنین با درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت علی هاشمی، یکی از سرداران جنگ تحمیلی با مشارکت بازیکنان مخالفت و بنا شد که اِلمان های مربوطه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نصب و به احترام این شهید و همچنین شهدای مدافع سلامت، دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران با یک دقیقه سکوت آغاز شود.

نماینده سازمان لیگ همچنین اعلام کرد که دو تیم قبل از شروع رقابت حق گرفتن بنر و هرگونه عکس دسته جمعی را نداشته و طی این دیدار شادی پس از گل نیز به صورت دسته‌جمعی ممنوع است.

همچنین طبق اعلام سازمان لیگ تعویض ها در این دیدار تعویض برای هر تیم پنج نوبت و دو زمان استراحت سه دقیقه ای در هر نیمه با توجه به گرمای هوا لحاظ می شود.

عدم ورود خبرنگاران به ورزشگاه دیگر تصمیم این جلسه بود و در تصمیم تعجب برانگیز تنها مجوز پنج عکاس برای ورود به زمین داده شد که شامل عکاس اختصاصی هر تیم، دو عکاس از تهران و یک عکاس از استان می شود.

در هر صورت مشخص نیست انتخاب دو عکاس از تهران و یک عکاس از استان با چه مکانیزمی انجام شده و مبنای این تصمیمات چیست؟

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان از دیداری معوقه میزبان تیم استقلال تهران است که این دیدار امشب ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز