سرپرست تیم فولاد خوزستان بیان کرد:

در سکوت تلاش می‌کنیم تا به موفقیت بزرگ برسیم/ بهتر است هر کس روی تیمش تمرکز کند

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۰۸۸۷
در سکوت تلاش می‌کنیم تا به موفقیت بزرگ برسیم/ بهتر است هر کس روی تیمش تمرکز کند
تیم فولاد این هفته موفق شد در خانه استقلال را شکست بدهد و در دیدار آتی خود میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی درباره صحبت‌های سرپرست استقلال و اعتراض به داوری تیم مقابل اظهار کرد: باور کنید نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند، تمام صحنه‌ها واضح است، کارشناسان داوری می‌گویند داور کار صحیح را انجام داده اما بازهم صحبت‌هایی می‌شود. دلایل کارت‌های قرمز استقلالی‌ها روشن است و فکر می‌کنم بهتر باشد به جای مصاحبه، هرکس تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. در اینکه تیم آنها عصبی بود شکی نیست، اینکه عصبانیت از گرما بوده و یا نا آمادگی یا مساله دیگر را باید خودشان بررسی کنند.

او گفت: آقای رمضانی فوتبال بازی کرده است و می‌داند ضربه عمد بدون حضور توپ، چه جریمه ای دارد. به هرحال وقتی مصاحبه دوستان را می‌خوانیم، نمی‌دانیم درباره کدام صحنه‌ها صحبت می‌کنند، شاید آن‌ها این دیدار را ندیده‌اند و اگر می‌خواهند تا فیلم بازی را برایشان بفرستیم. سوال من از دوستان این است چرا کسی درباره خطایی که به سود استقلال گرفته شد و همان توپ وارد دروازه ما شد حرفی نمی‌زند؟ آیا زمانی که ما گل خوردیم اعتراض خاصی کردیم؟ ما تنها تلاش کردیم تا به حقمان برسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان افزود: تیم ما اردوی خوبی در تهران برپا کرده بود، ادامه آن را در اهواز گذراندیم و بدون توجه به حواشی، کارمان را انجام دادیم. دیدار با استقلال برای ما تمام شد و به فکر رقابت های آینده هستیم تا به هدفمان که شادی هواداران خون گرممان است، دست یابیم. تیم ما در سکوت تلاش می‌کند تا به موفقیت‌های بزرگ برسد.

علوی در پایان بیان کرد: جا دارد از آقای آذری و دیگر مسوولین باشگاه برای آمادگی ورزشگاه برای میزبانی تشکر کنم، فکر می‌کنم ورزشگاه فولاد در دیدار مقابل استقلال نمره کامل گرفت و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر میزبانان باشد.

لازم به ذکر است که چهارشنبه چهارم تیرماه تیم فولاد خوزستان از دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال میزبان استقلال تهران بود که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز