سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو بیان کرد:

رقابت با صنعت نفت در آبادان سخت است/برای یک مربی دشوار است که به جوان ترها میدان بدهد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۱۶۵
رقابت با صنعت نفت در آبادان سخت است/برای یک مربی دشوار است که به جوان ترها میدان بدهد
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: به اعتقاد من نفت آبادان همیشه حریف قابل احترامی است و به ویژه دیدار با این تیم در آبادان بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سهراب بختیاری زاده در خصوص دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر که قرار است فردا جمعه ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود، ضمن اشاره به دیدار تیمش با تراکتور سازی، اظهار کرد: در دیدار با تراکتور سازی خوب رقابت نمودیم و مستحق مساوی نبودیم.

او با اشاره به اینکه دیدار قبل و نتیجه آن را فراموش کردیم، گفت: در طول هفته بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای دیدار سخت با صنعت نفت در آبادان آماده کردیم.

سرمربی تیم شهر خودرو با اشاره به شکست های هفته های اخیر صنعت نفت، افزود: هر چند صنعت نفت محکوم به برد است، اما به اعتقاد من نفت آبادان همیشه حریف قابل احترامی است و به ویژه دیدار با این تیم در آبادان بسیار سخت است. از طرفی هم تیم ما در شرایط آماده ایی است و خوب تمرین کردیم و امیدواریم با دست پر آبادان را ترک کنیم.

بختیاری زاده در پایان درباره آخرین شرایط تیمش بیان کرد: تیم خوب و بازیکنان با تجربه ایی داریم. بازیکنان با کیفیتی که تا کنون کمتر به آنها توجه شده و به آنها فرصت داده شده است. طبیعی است برای اینکه تیم به دنبال کسب سهمیه بوده و برای یک مربی سخت است که به جوانترها میدان بدهد. اما شرایط حالای تیم به گونه ایی است که به کمک جوانترهای انرژیک و با انگیزه نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز