نفت مسجدسلیمان ۱ - ذوب آهن اصفهان ۱؛

تساوی نفتی های مسجدسلیمان در فولاد شهر

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۷۴۴۴
تساوی نفتی های مسجدسلیمان در فولاد شهر
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال میهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به تساوی کشیده شد.

نیمه اول این دیدار، رقابتی پایاپای را از دو تیم شاهد بودیم و هر کدام صاحب موقعیت هایی بودند اما بازیکنان تارتار از موقعیت های خوب بهتر بهره بردند و در دقیقه 26 یک پاس بلند پشت خط دفاعی ذوب آهن به حسین ابراهیمی رسید و این بازیکن پا به توپ در محوطه جریمه با پای راست توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد تا نفتی ها با یک گل پیش افتند. در ادامه نیمه اول با برتری شاگردان تارتار به پایان رسید.

نیمه دوم این یدار با حملات ذوب آهن آغاز شد. در دقیقه 50 پس از چند پاسکاری و رفت و برگشت توپ و دفع توپ از سوی فرعباسی، اینبار توپ به مسعود ابراهیم زاده رسید و این بازیکن با یک ضربه بغل پا گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.

در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به تساوی کشیده شد. با این تساوی تیم نفت مسجدسلیمان به رکورد ۱۶ تساوی در لیگ رسید.

در این دیدار یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، دارکو بیدوف (۶۷ حمید بوحمدان)، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور به تشخیص لوکا بوناچیچ  در این دیدار به رقابت با نفتی های مسجدسلیمان پرداختند.

همچنین به تشخیص مهدی تارتار در این دیدار، حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، مهدی زبیدی(۸۴ الحمد الجبوری)، حسین ابراهیمی(۴۶ سعید کریمی)، محمد علی صفیا(۴۶ صادق صادقی) و عماد میرجوان(۸۴ احسان تاییدی) با ذوب آهن به رقابت پرداختند.

داوری این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی با کمک سعید علی‌نژادیان، فرهاد فرهادپور و رضا عادل برگزار شد و نظارت این دیدار نیز بر عهده رحیم رحیمی‌مقدم بود.

در این دیدار عماد میرجوان دقیقه(۴۴)، صادق صادقی دقیقه(۷۷) و پیام ملکیان دقیقه(۸۵) کارت زرد و محمد نژادمهدی نیز در دقیقه(۸۶) نیز کارت قرمز داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که نفت مسجدسلیمان با ۳۴ امتیاز در جایگاه هشتم و ذوب آهن با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ باقی ماندند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز