سرمربی تیم کشتی فرنگی احتشام گستر بیان کرد:

بدنه تیم ما جوان است/کشتی گیران احتشام گستر پدیده لیگ خواهند شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۹
بدنه تیم ما جوان است/کشتی گیران احتشام گستر پدیده لیگ خواهند شد
سرمربی تیم کشتی فرنگی احتشام گستر گفت: از ۲۵ کشتی گیر جذب شده، ۱۷ نفر جوان هستند و سعی کردیم این خلاء بین جوانان و بزرگسالان را در کوتاه ترین مدت برطرف کرده تا به پشتوانه سازی که هدف ماست دست پیدا کنیم.

محمد نیکونهاد حسینی امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار  برنا در اهواز اظهار کرد: احتشام گستر تیمی است که در لیگ امسال شگفتی ساز خواهد شد.

 او گفت: کشتی‌گیران تیم، جوان و با تجربه هستند که چندین سال در سطح استان و کشور کشتی گرفته اند اما وقفه ای در قهرمانی آنها افتاده که ما در حال بر طرف کردن این خلا هستیم و سعی کردیم آنها را به چرخه قهرمانی بازگردانیم و با این اقدام سرمایه و پشتوانه سازی اصولی برای کشتی استان داشته باشیم

مربی اسبق تیم ملی نوجوانان افزود: تیم های مدعی های قهرمانی مثل ایران مال، فولاد اکسین، کشتی کردستان و یزد با سرمایه گذاری های مالی زیادی که انجام دادن موفق به گرفتن بهترین قهرمانان جهان و آسیا شدند، اما سرمایه گذاری ما روی جوانان است.

نفر سوم بزرگسالان آسیا بیان کرد: از ۲۵ کشتی گیر جذب شده، ۱۷ نفر جوان هستند و سعی کردیم این خلاء بین جوانان و بزرگسالان را در کوتاه ترین مدت برطرف کرده تا به پشتوانه سازی که  هدف ماست دست پیدا کنیم.

کارشناس ارشد تربیت بدنی اضافه کرد: تیم ما کشتی‌گیران بسیاری برای پدیده شدن دارد، مثل عباس چنانی و رضا ساکی که حتی شانس بردن قهرمانان نامدار تیم ملی را دارند.

 نیکونهاد حسینی در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی به نظر شما لیگ برگزار می شود یا نه، افزود: با توجه به تلاشی‌ که فدراسیون انجام می دهد احتمال زیاد لیگ برگزار خواهد شد و باید به فال نیک گرفت. ما هم در تلاشیم تا کشتی گیران با بدنه‌ای آماده پای به کازار این رقابت‌ها بگذارند.

 سرمربی تیم احتشام گستر همچنین در باره همکاران خود در تیم، گفت: از مربیان سازنده و پر تلاش استان استفاده کردیم؛ مرتضی محمدی و حسین سلیمانی از مربیان خوب استان هستند.

نیکو نهاد حسینی در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل احتشام گستر، تصریح کرد: آقای لرستانی با تمام عشقی که به کشتی دارند این تیم را با هزینه شخصی خود جمع و جور کردند. این تیم  بچه‌های خوزستان است و ما تمام منابع را برای پیشرفت کشتی خوزستان مورد استفاده قرار داده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز