فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد:

خبرنگاران همکاران نیروی انتظامی هستند/لزوم ارتباط مستمر خبرنگاران با ناجا+ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۵۹۵۸
خبرنگاران همکاران نیروی انتظامی هستند/لزوم ارتباط مستمر خبرنگاران با ناجا+ببینید
به مناسبت روز خبرنگار نشست صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از اهالی رسانه شهرستان با رعایت بروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی ظهر امروز در نشستی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی،"روز خبرنگار" را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر به ویژه خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفت.

او همچنین از تعامل سازنده اهالی رسانه مسجدسلیمان با نیروی انتظامی تقدیر و خبرنگاران را همکاران نیروی انتظامی خواند و اظهار کرد: رسانه ها در کنار انتقادات و بیان مشکلات باید در راستای ایجاد جوی آرام تلاش کنند چرا که سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات باعث ایجاد معضلات بسیاری در جامعه خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: نشر و انتقال اخبار و وقایع صحیح از نمونه فعالیت‌های صاحبان قلم و اندیشه است.

 حسینی همچنین بر لزوم ارتباط مستمر خبرنگاران و انتقال و انتشار اخبار در قالب قوانین و مقررات ناجا تاکید نمودند و اظهار امیدواری نمود این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم خبرنگاران شهرستان نیز از سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان همچنین سرکار خانم سروان زینب حاجتپور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی این شهرستان نیز  به دلیل تعامل و پاسخگویی به اصحاب رسانه تقدیر نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز