با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت انجام شد:

کلنگ زنی و بهره برداری از ۸ پروژه سلامت محور جنوب غرب خوزستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۲۳۶۴
کلنگ زنی و بهره برداری از ۸ پروژه سلامت محور جنوب غرب خوزستان
ظهر امروز با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت و مسوولان جنوب غرب خوزستان، هشت پروژه سلامت محور با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال(ساختمانی و تجهیزات) به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امروز سه شنبه اول مهرماه و در دومین روز از هفته دفاع مقدس، هشت پروژه سلامت محور دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال(ساختمانی و تجهیزات) و زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر با حضور ویدیو کنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان منطقه ایی و شهری در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان به بهره برداری رسید.

در این آیین اورژانس شهید بهشتی آبادان با وسعت یک هزار و ۸۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده بود و بابهره برداری از این مجموعه برای ۱۰۱ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

همچنین مجموعه خوابگاهی دانشجویی آبادان با وسعت دو هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال افتتاح شد. عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۷ آغاز شد و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم نموده است.

سومین پروژه نیز بهره برداری از مجموعه اتاق های عمل بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با وسعت ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود. این پروژه که از سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفته بود از بخش نفت تامین اعتبار شد و زمینه اشتغال ۱۸ نفر را فراهم نموده است.

در همین راستا نوسازی اساسی آزمایشگاه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان نیز با وسعت ۲۵۶ متر مربع که از سال ۹۷ آغاز شده بود، امروز به بهره برداری رسید. این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۸.۷ میلیارد ریال و زمینه اشتغال ۱۰ نفر به افتتاح رسید.

در ادامه بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان با وسعت ۲۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸.۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده بود و از این پس زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم نموده است.

همچنین ساختمان تشکلات دانشجویی با وسعت ۱۹۸ متر مربع و ۴.۸ میلیارد ریال نیز افتتاح شد. عملیات احداث این مجموعه از سال ۹۷ آغاز شده بود.

امروز همچنین منازل دو واحدی پزشکان خرمشهر با وسعت ۱۷۱ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹.۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. عملیات احداث این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده بود.

پایان بخش آیین پروژه های دانشکده علوم پزشکی آبادان، شامل کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی دیری فارم آبادان بود که عملیات اجرایی احداث این سالن چند منظوره در وسعت یک هزار و ۴۱۳ و با اعتباری بالغ بر ۴۵.۸ میلیارد ریال از امروز آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز