رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

نجات ۳۰ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کوی ملت

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳۱
نجات ۳۰ شهروند در حادثه آتش سوزی مجتمع مسکونی کوی ملت
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان آتش سوزی واحد طبقه پنجم مجتمع مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان سیمین یک را مهار کردند و ۳۰ نفر از ساکنین ‌‌را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۲:۴۹ دقیقه ظهر امروز هشتم مهر ماه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در کوی ملت اتفاق افتاده بود، گفت: آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی ۹۹ با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان با حضور در محل متوجه شدند یک واحد مسکونی در طبقه پنجم یک مجتمع دچار حریق شده و با دود بسیار غلیظی همراه است که دود به طبقات دیگر نیز سرایت کرده بود.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله های آبرسان مشغول مهار شعله های آتش شدند و اکیپ نجات آتش نشانان موفق شدند ۳۰ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج  کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال برق کولر دو تیکه بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه فاقد تلفات جانی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز