سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

حل مشکلات کشاورزان در الویت جهاد کشاورزی شادگان قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۴۶۰۸
حل مشکلات کشاورزان در الویت جهاد کشاورزی شادگان قرار گیرد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به اینکه سهم قابل توجهی از اشتغال منطقه مربوط به بخش کشاورزی است، حل مشکلات کشاورزان باید در الویت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز در بازدیده سرزده از اداره جهاد کشاورزی این شهرستان در جمع خبرنگاران، بر حل مشکلات بخش تولیدات کشاورزی تاکید و اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات این حوزه از اهم اولویت های کاری جهاد کشاورزی شهرستان محسوب می شود.

او با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم وظیفه مسوولان است، گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان از جمله اقشار زحمتکش و کم توقع هر منطقه ای هستند که خدمت به آنها دارای اجر بسیار است، به همین منظور نیز در این شهرستان باید توسط جهاد کشاورزی و مراکز خدمات کشاورزی دهستان ها و بخش ها به طور مداوم بازدیدهای از سطح  مزارع، دامداری ها و باغات کشاورزان صورت گیرد و مشکلاتی که کشاورزان با آن مواجه هستند توسط ادارات مربوطه سریعا رفع شود.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها باید در راستای حمایت از کشاورزان، اجرای طرح های کشاورزی و رسیدگی به مشکلات باشد بر استفاده از ظرفیت های منطقه تاکید کرد.

صبری پور در پایان بیان کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان این شهرستان ضروری بوده و مسوولان ذیربط باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز