رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان خبر داد:

غرق شدن ۷ عضو یک خانواده در تالاب شادگان

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۳۴۲۱
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان گفت: واژگونی خودرو ساینا و سقوط آن در تالاب شادگان در محور شادگان به دارخوین هفت عضو یک خانه را به کام مرگ کشاند.

دکتر امین منصور  امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۱:۱۹ بامداد امروز جمعه ۱۶ آبان ماه، واژگونی یک دستگاه خودور ساینا در محور شادگان-دارخوین حوالی روستای رگبه به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان گزارش داده شد.

او گفت: کارشناسان مرکز پیام پس از دریافت اطلاعات حادثه سه تیم عملیاتی امداد و نجات با سه دستگاه آمبولانس را به محل فوریت اعزام کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: این حادثه بر اثر انحراف و واژگونی خودرو ساینا و نبود گاردریل و به دنبال آن سقوط خودور مذکور به تالاب شادگان مجاور جاده اتفاق افتاده بود که متاسفانه منجر به مرگ هفت عضو یک خانواده بر اثر غرق شدگی شد.

امین بیان کرد: فوتی های این حادثه دلخراش یک مرد  ۳۰ ساله، دو کودک ۷ و ۱۳ ساله و چهار خانم بین ۲۵ تا ۷۰ ساله بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مجاور بودن شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان به دریا در فصل های پاییز و زمستان شاهد وقوع پدیده مه صبحگاهی و کاهش دید افقی خواهیم بود. انتظار می رود به منظور جلوگیری از حوادث ترافیکی مشابه همشهریان عزیز حتی الامکان از رانندگی کردن در چنین شرایط آب و هوایی خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز