نساجی مازندران ۱ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

باخت مسجدسلیمانی ها از روی نقطه پنالتی/قیچی زیبای حسینی هم گلی از قائم شهر نچید

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۶۹۰۱
باخت مسجدسلیمانی ها از روی نقطه پنالتی/قیچی زیبای حسینی هم گلی از قائم شهر نچید
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم مهمان تیم نساجی مازندران بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان نساجی مازندران بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان در دو دیدار خانگی و یک دیدار بیرون از خانه در پایان هفته سوم فقط سه امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار گرفته بود.

در دیدار هفته چهارم مسجدسلیمانی ها مهمان حریف قائم شهری خود بودند، این دیدار در نیمه اول علیرغم تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم نیز تا دقیقه 80 پایاپای پیش رفت تا اینکه خطای بازیکن مسجدسلیمان بر روی کریم اسلامی منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود قائم شهری ها شد و حامد شیری توانست اولین گل این دیدار و برد تیمش را رقم بزند.

هر چند در 15 دقیقه پایانی(5+90) مسجدسلیمانی ها سراسر حمله شدند و بیشتر در زمین قائم شهری ها حضور داشتند اما نتوانستند به گل برسند. حتی زمانی که توپ پس از سه مرتبه رفت و برگشت به ساسان حسینی رسید و او در دقیقه 95 با قیچی برگردان زیبا توپ را به سمت دروازه مازندرانی ها شوت کرد، با بدشانسی مواجه شد و توپش با اختلاف کم بیرون رفت و نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا مسجدسلیمانی ها در هفته چهارم اولین شکست خود را تجربه کنند.

در همین راستا وحید فاضلی در این دیدار، نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، روزبه شاه‌علی‌دوست، ایوب کلانتری، حسین زامهران(87 بهزاد داوودی)،احمدمهدی نظری(68 محمود قائدرحمتی)، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی(94 شاهین مجیدی) را برای رویارویی با نفتی های مسجدسلیمان به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین احمد گوهری، مصطفی نائیج‌پور(84 مهدی ایزدی)، بهروز نوروزی‌فر، سجاد جعفری(90 عباس عسگری)، مجتبی مقتدایی، میثم تهیدست، نیما انتظاری، مهدی احمدی، محمدمهدی محبی(76 فرید بهزادی‌کریمی)، محمد بلبلی(76 عباس بوعذار) و سید ساسان حسینی نیز بازیکنان مجتبی حسینی در دیدار با نساجی مازندران را تشکیل دادند.

داوری این دیدار بر عهده روح‌الله شریفی با کمک میلاد قاسمی، حمیدرضا افشون و کیوان علی‌محمدی برگزار شد. نظارت این دیدار نیز بر عهده ابوطالب طاهریان بود.

در این دیدار میثم تهیدست(44) و محمد بلبلی(61) از نفت مسجدسلیمان و سعید بیگی(78) از نساجی مازندران کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با سه امتیاز موقتا در رده دوازدهم و تیم نساجی مازندران با هفت امتیاز موقتا در رده سوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز