همراه با برزیل ایران؛ لذت ۲۴ ساعت صدر نشینی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۳۴۵۹
همراه با برزیل ایران؛ لذت ۲۴ ساعت صدر نشینی
یادداشت: محسن سیف

از همان اول هم مشخص بود که صدرنشینی آبادانی ها در لیگ برتر موقته و احتمال داره با اتمام رقابت های این هفته دستخوش تغییرات بشه. از همون اول هم مشخص بود که فقط ۲۴ ساعت وقت داریم خوشحالی کنیم. اما لذت این صدرنشینی ۲۴ ساعته، شیرین ترین احساس هواداران آبادانی فوتبال در سال‌های گذشته بود.

لذتی که از لا بلای زخم های کهنه و قدیمی صنعت نفت بیرون آمد و سیلی محکمی زد به صورت تشکیلاتی که هیچ وقت نخواستند آبادان سرش را بالا بگیره.

لذت صدرنشینی برزیل ایران از دل همه ی ناداوری ها بیرون آمد، از دل نیمه هایی جام حذفی، همان که می‌توانست صنعت نفت را به فینال ببرد.

لذت صدرنشینی صنعت نفت از دل تمام ناملایمتی هایی بیرون آمد که باعث شد سرمربی اوج گرفته ی آن استعفا دهد و یک شبه سر از تیم ملی در بیارد.

لذت صدرنشینی شاگردان پور موسوی از دل تمام حواشی ریز و درشت به وجود آمد که نگذاشت این تیم یکبار سهمیه ی آسیایی بگیره و هوادارانش رو خوشحال کنه.

لذت صدر نشینی زرد پوشان جنوب از دل همین جوانان ۱۸ _ ۱۹ ساله ی آبادانی  بیرون آمد، که مثل یه مَرد جای خالی تمام بازیکنانی که تیم را رها کردند، پُر کردند.

لذت این صدرنشینی از دل پنجره های بسته بیرون آمد، از دل تمام نگاه‌های منفی که می گفتند نفت امسال زنگ تفریح خواهد شد.

بله. این صدر نشینی برای آبادانی ها لذت آور بود، حتی به کم، حتی اگر دیگر تکرار نشود. پسران زرد پوش آبادان باز هم برای به دست آوردنش خواهند جنگید. آنها کوه غیرت خواهند شد در مقابل تمام محدودیت‌ها و کمبودها. آنها شجاعان سرزمین قهرمانان خواهند شد برای بدست آوردن هدفشان. خدا را چه دیدید. شاید همین صنعت نفت، همین جوانان، همین متعصب ها، امسال پدیده شدند و قله های افتخار رو کسب کردند.

۲۴ ساعت صدرنشینی یعنی لذت خالص، یعنی لذت ناب، یعنی حسی که با دسترنج خودت و در چمن سبز به ارمغان آوردی. یعنی اعتماد به جوانان، به جوانان بومی.

نفت مدل ۹۹ _ ۱۴۰۰ شاید لذت بخش ترین صنعت نفت سال‌های اخیر باشد. بجه های دوست داشتنی آبادان اگر مغرور نشوند و در باد موفقیت‌های این چند هفته نخوابند، قطعا پیام آور شادی در روزهای آینده خواهند شد.

صورت برخی ها ۲۴ ساعت سرخ بود از این سیلی. با دم شیر بازی نکنید، اینجا آبادان است؛ مهد شیران.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز