اطلاعیه فرماندهی نیروی انتظامی آبادان درباره کلیپ تیراندازی وحشتناک به ۲ برادر جوان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۰۸۱۳۰
اطلاعیه فرماندهی نیروی انتظامی آبادان درباره کلیپ تیراندازی وحشتناک به ۲ برادر جوان
فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در خصوص تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حمله مسلحانه شنبه شب گذشته افراد مسلح ناشناس به دو جوان آبادانی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پس از انتشار تصاویری از حمله خشن و مسلحانه به دو بردار جوان در منطقه امیر آباد آبادان که شامگاه شنبه ۲۹ آذرماه اتفاق افتاده بود و منجر به مجروحیت شدید آنها شد، روایت های مختلفی در فضای مجازی منتشر شد.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آبادان پس از سه روز به تصاویر منتشره در فضای مجازی واکنش نشان داده و اطلاعیه ایی صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان عزیز آبادانی می رساند با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح دو برادر در جلوی یک پیتزا فروشی واقع در منطقه امیرآباد آبادان که در آن آمده ضاربین به منظور سرقت موتورسیکلت افراد مضروب دست به چنین اقدامی زدند، به استحضار می رساند با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری محل به اتفاق یک تیم تخصصی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و تحقیقات اولیه نشان می‌دهد انگیزه ضاربان به هیچ عنوان سرقت نبوده و ضارب و مضروب دارای اختلافات قبلی بوده است. از آنجایی که احساس امنیت شهروندان برای پلیس به مراتب از خود امنیت مهم تر بوده و هست، لذا طبق وظیفه ذاتی مراتب شناسایی و دستگیری محل اختفا عاملان این حادثه خشن تحت بررسی و پیگیری جدی پلیس می باشد و بلاشک در اسرع وقت دستگیر خواهند شد که به محض دستگیری آن مراتب متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز