سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به دنبال برد دربی هستیم/نیمه بد دیدار با سایپا را جبران می کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۱:۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۴۷۲۴
به دنبال برد دربی هستیم/نیمه بد دیدار با سایپا را جبران می کنیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: طی روزهای گذشته چند دیدار از تیم نفت مسجدسلیمان را آنالیز کرده ایم و تصمیم داریم که علاوه بر کسب نتیجه یک نیمه از دیدار با سایپا را که بد رقابت کردیم، را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید اکبر پورموسوی امشب با حضور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم نفت مسجدسلیمان که قرار است از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه تختی برگزار شود، در خصوص پیش بینی نتیجه دربی نفتی های خوزستان اظهار کرد: به هر حال پیش‌بینی مسابقه بسیار سخت است. هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. تیم نفت مسجدسلیمان هم تیمی است که روی زمین فوتبال بازی می کند. اما ما به دنبال برد هستیم.

او با بیان اینکه امیدواریم شرایط و کیفیت این رقابت به گونه ای باشد که تماشاگران از این دیدار لذت ببرند، گفت: طی روزهای گذشته چند دیدار از این تیم را آنالیز کرده ایم و تصمیم داریم که علاوه بر کسب نتیجه یک نیمه از دیدار با سایپا را که بد رقابت کردیم، را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در خصوص سیستم دفاعی بسته تیم نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا راه حلی برای نفوذ به این سیستم دارد یا خیر، افزود: به هر حال شیوه دفاعی این تیم به این‌گونه هست و بسته رقابت می کند. اما ما تیم را آنالیز کردیم و برنامه خودمان را برای رسیدن به دروازه نفت مسجدسلیمان اجرا خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که طبق گفته کادر فنی صنعت نفت، این تیم در دیدار با مسجدسلیمانی ها محروم و یا مصدوم ندارند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم و تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز در رده هشتم جدول رقابت ها قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز