رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شادگان خبر داد:

عملیات آسفالت جاده های روستایی ذیل شادگان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۰۱۰
عملیات آسفالت جاده های روستایی ذیل شادگان آغاز شد
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شادگان گفت: عملیات آسفالت جاده روستای ذیل از توابع این شهرستان به طول دو کیلومتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، مذخور شاوردی ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات آسفالت این جاده اظهار کرد: طول این محور بیش از دو کیلومتر است و هدف از اجرای این پروژه مرمت راه روستایی و بهسازی مجدد آن است.

او همچنین از عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی گرمه ام الصخر در سال گذشته این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات این جاده به طول ۲.۵ کیلومتر انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شادگان، محرومیت زدایی و بهره مندی روستاییان از نعمت راه ارتباطی را از جمله اهداف اجرای اینگونه از طرح ها دانست و افزود: با پیگیری و حمایت های نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شادگان و مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان عملیات آسفالت این روستاها آغاز شد.

شاوردی در پایان بیان کرد: انجام عملیات بهسازی و آسفالت سایر راه‌های روستایی این شهرستان در سال جاری به جدیت  و در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز