صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ استقلال؛

استقلال هدیه ی داور را پذیرفت/کابوس صنعت نفت تمامی ندارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۳۵۷۷
استقلال هدیه ی داور را پذیرفت/کابوس صنعت نفت تمامی ندارد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری عقب افتاده از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر ه سود حریف تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری عقب افتاده از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب سوم خرداد ماه میزان تیم استقلال بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی های پایتخت به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از 22 دیدار قبلی خود 6 برد، هشت تساوی، هشت باخت و 26 امتیاز کسب کرده بود، در دیداری خانگی به دنبال شکست طلسم ناکامی هفته های اخیر بود.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنند و بدون گل 45 دقیقه اول را به پایان رساندند.

این دیدار تا پایان 90 دقیقه برای هر دو تیم پایاپای پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود بهره ببرند و به گل دست یابند. با تصمیم داور هفت دقیقه وقت اضافه این دیدار در نظر گرفته شد تا اینکه روی اشتباه محمد طیبی که توپ را با سر به برای گروسیان فرستاد، آرمان رمضانی در دقیقه 95 از فرصت استفاده کرد و با نوک پا توپ را از روی سر فرزین گروسیان وارد دروازه کرد.

صنعت نفت بحران زده و 10 نفره با شکست در دقایق آخر، علاوه بر واگذاری سه امتیاز دیدار خانگی به حریف تهرانی کابوسی بر کابوس های هفته های اخیر خود اضافه کرد.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه(10 حسین بغلانی)، امید خالدی، مهدی حنفی(71 محمدحسین زواری)، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(56 امید حامدی فر)، امیرحسین فرهادی(71 سیدفاخر تهامی)، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر(71 احمد شریعت زاده) را برای رقابت با آبی های پایتخت انتخاب کرده بود.

همچنین فرهاد مجیدی در این دیدار ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری(74 هروویه میلیچ)، سیاوش یزدانی(74 داریوش شجاعیان)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی(97 سیاوش یزدان) و ارسلان مطهری(82 آرمان رمضانی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

حمید حاج ملک با کمک سعید علی نژادیان، حمید نادری و علی ابراهیمی قضاوت این دیدار و رسول فروغی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار مهدی قایدی در دقیقه 34 از استقلال با کارت زرد داور جریمه شد و حسین بغلانی نیز در دقیقه 52 با کارت قرمز از زمین اخراج شد و نفتی ها تا پایان دیدار 10 نفره به رقابت پرداختند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 26 امتیاز موقتا در رده 12 و استقلال با 37 امتیاز موقتا در رده سوم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز