رییس دادگستری شهرستان شادگان تاکید کرد:

رعایت قانون محور تمام فعالیت های نامزدهای انتخاباتی باشد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۷۱۹۲
رعایت قانون محور تمام فعالیت های نامزدهای انتخاباتی باشد
رییس دادگستری شهرستان شادگان گفت: رعایت قانون باید در تمام مراحل، محور فعالیت نامزدها و هواداران آنها در قبل، حین و بعد از برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی پیش ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلف های انتخاباتی این شهرستان، انتخابات پیش رو را از مهمترین انتخابات تاریخ شکوهمند ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری"رأی مردم حق الناس است" و به تاسی از این تعبیر بسیار مهم، دادگستری شادگان در صیانت از آرا مردم و پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی قاطعانه عمل خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه استفاده از امکان های دولتی در وقت یا خارج از وقت اداری به نفع یا علیه کاندیدای خاص جرم محسوب می شود، گفت: دادگستری تلاش می‌کند تا در زمان تبلیغات کاندیداها، از طرف مجریان و ناظران و حتی بعد از اعلام نتایج، در حد امکان از بروز تخلف ها پیشگیری کرده و اگر جرمی اتفاق افتاد ‌متناسب با آن وفق قانون برخورد به عمل آورد.

رییس دادگستری شهرستان شادگان افزود: تامین امنیت انتخابات، پیشگیری از تخلف های نامزدها و رعایت اخلاق در زمان تبلیغ ها در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا مورد تاکید دستگاه قضایی است و اداره و نهادهای متولی این مهم اقدام های خوبی را عملیات نموده اند.

کیانپور اتابکی در پایان بیان کرد: امیدواریم با استفاده از تجربه سال‌های گذشته، انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم موقعیت شناس و ولایتمدار شهرستان شادگان برگزار شود.

لازم به ذکر است که 201 شعبه ثابت و سیار همزمان با برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه در شادگان دایر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز