صنعت نفت آبادان ۱ - ۱ مس رفسنجان؛

تساوی خانگی صنعت نفتی ها/مس با یک امتیاز به رفسنجان باز گشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۲:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۹۷۰۸
تساوی خانگی صنعت نفتی ها/مس با یک امتیاز به رفسنجان باز گشت
تیم صنعت نفت آبادان امشب از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان امشب 29 تیر ماه 1400 از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان از 27 دیدار قبلی خود هشت برد، 9 تساوی، 10 باخت و 33 امتیاز، در جایگاه دهم جدول رقابت ها قرار گرفته بود و پس از باخت سنگین هفته پیش روبروی سپاهان، در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز و کسب رتبه تک رقمی در جدول رقابت ها بود.

نیمه اول این دیدار هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی مسی ها آغاز شد. طلایی پوشان آبادان در دقایقی از این دیدار به دلیل مصدوم شدن حسین بغلانی 10 نفره در حال رقابت بودند، حسن جعفری توپی را روی دروازه نفتی ها ارسال کرد و فراز امامعلی در دقیقه 53 با یک هد سر به سادگی توپ را وارد دروازه حامد فلاح زاده کرد و تیمش را یک بر صفر پیش اندخت.

البته این پایان کار نبود و نفتی ها که نمی خواستند در خانه بازنده باشند، بالاخره در دقیقه 87 با ضربه تماشایی محمود مطلق زاده به گل رسیدند. در این صحنه مطلق زاده پس از دریافت پاس، از فاصله 35 متری توپ را به گوشه سمت چپ نوشی صوفیانی شوت کرد که توپ مهار نشدنی این بازیکن وارد دروازه مسی ها شد و مسابقه به تساوی کشیده شد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نفتی های آبادان علیرغم تلاش فراوان یک امتیاز را به حریف رفسنجانی خود تقدیم کردند.

سید سیروس پور موسوی در این دیدار ترکیب حامد فلاح زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، امید حامدی فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری(73 محمدرضا زواری)، امیر حسین فرهادی(56 طالب ریکانی)، فاخر تهامی(73 پیمان بهمنی) و رضا خالقی فر را برای رقابت با تیم مس رفسنجان ارنج کرده بود.

همچنین محمد ربیعی در این دیدار داود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، مهدی کیانی، میثم نقی‌زاده(91 محسن طرحانی)، محسن آذرباد(73 علیرضا نقی‌زاده)، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی، محمد قاضی(73 محمدرضا سلیمانی) را برای رقابت با صنعت نفتی های آبادان انتخاب کرده بود.

علیرضا حیدر پناه به همراه علیرضا طاهرخانی، حسین سلیمانی و ابوالفضل دوستی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و بهرام مهر پیما نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

در این دیدار حسن جعفری در دقیقه(16)، داوود نوشی‌صوفیانی(59) و مسیح زاهدی(91) از مس رفسنجان و طالب ریکانی در دقیقه(69) از صنعت نفت آبادان کارت زرد داور را دریافت کردند. همچنین حسن جعفری در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم و دریافت کارت قرمز، از زمین مسابقه اخراج شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 34 امتیاز موقتا در رده دهم باقی ماند و تیم مس رفسنجان نیز با 33 امتیاز موقتا در رده یازدهم لیگ برتر بیستم جای گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز