پیگیری های میدانی معاون اقتصادی استاندار خوزستان برای رفع موانع تولیدی صنعتی بهبهان

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۵۹۱۴
پیگیری های میدانی معاون اقتصادی استاندار خوزستان برای رفع موانع تولیدی صنعتی بهبهان
معاون اقتصادی استاندار خوزستان طی سفری یک روزه به بهبهان ضمن بررسی و بازدید از صنایع و تولیدی‌های این شهرستان با فعالان اقتصادی بهبهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقارضا فتوحی طی سفری یک روزه به بهبهان در جریان آخرین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی شهرستان بهبهان قرار گرفت و دستورهای لازم را برای رفع موانع واحدهای تولید و صنایع این شهرستان را صادر کرد.

او در این سفر از کارخانه خرما، کارخانه قند، برخی واحدهای مرغداری بازدید به عمل آورد و سپس در نشستی با فعالان اقتصادی این شهرستان مسایل آنان را بررسی کرد.

فتوحی همچنین از نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان به منظور اتخاذ تصمیم های لازم برای اجرای فاز توسعه نیروگاهی بازدید کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان همچنین با حضور در شهرک صنعتی و بازدید از بخش های مختلف تعدادی از صنایع تولیدی، از نزدیک در جریان امور و مسایل مربوط به این واحدها قرار گرفت و ضمن گفت و گو و شنیدن درخواست‌های صاحبان این واحدها، دستورهای لازم را در راستای حمایت از تولید، اشتغالزایی و رفع موانع تولید صادر نمود و خواستار همکاری و پیگیری تمامی اداره های استان برای حل مشکل های پیش روی صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان شد.

لازم به ذکر است که شرکت در مراسم یادبود شهدای شیمیایی شهرستان بهبهان و عرض تسلیت به خانواده‌ بازماندگان سانحه تصادف اخیر در بهبهان بخش دیگری از سفر یک روزه معاون اقتصادی استاندار به شهرستان بهبهان بود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز