رئیس شورای اسلامی شهر شادگان:

مشکلات حفاری‌های غیراصولی اداره آب و فاضلاب شادگان برای مردم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۵:۱۵
کد خبر: ۷۷۱۸۸۷
مشکلات حفاری‌های غیراصولی اداره آب و فاضلاب شادگان برای مردم
طاهر مقدم گفت: حفاری‌های غیر اصولی اداره آب و فاضلاب شادگان در برخی از معابر سطح شهر به ویژه در منطقه کوی جهان آرا و منطقه عبودی این شهر برای مردم مشکل‌ساز شده است.

طاهر مقدم رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: حفاری های بی رویه ایجاد شده از سوی اداره آب و فاضلاب شادگان، یکی از مهم ترین عواملی است که منجر به تخریب و از بین رفتن آسفالت معابر شهری می‌شود.

وی گفت: نباید به بهانه خدمات‌دهی به مردم، هزینه‌های میلیاردی که توسط شهرداری صرف آسفالت معابر سطح شهر شده به هدر داده و اقدام به تخریب غیر اصولی کرد، اگر هدف ما مسئولین شهر خدمت به مردم در راستای عمران و آبادانی شهر است باید همواره با همدلی و همکاری و هماهنگی با حوزه‌های مختلف پیش برویم و از هرگونه اقدام غیر اصولی و غیر فنی که نه تنها به سود مردم نبوده بلکه به نوعی نارضایتی مردم را نیز در بر دارد، بپرهیزیم.

مقدم با عنوان اینکه حفاری های غیر اصولی از سوی اداره آب و فاضلاب، مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است، افزود: عدم رعایت همسطحی تراش های حفاری با تراز خیابان مشکلات متعددی برای شهروندان شادگانی فراهم می‌ کند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان طی ماه های اخیر قصد دارد  بهسازی و آسفالت خیابان آیت الله شیرازی که یکی از معابر اصلی و پر تردد شهر محسوب می‌شود را عملیاتی کند، متاسفانه اداره آب و فاضلاب شادگان به دلیل عدم تکمیل شبکه فاضلاب آن خیابان، فعالیت شهرداری را با وقفه مواجه کرده است.

مقدم اضافه کرد: عدم تکمیل شبکه فاضلاب عامل تعویق در کار بهسازی و آسفالت خیابان آیت الله شیرازی شده است که لازم است اداره آب و فاضلاب نسبت به تسریع در اتمام پروژه اقدام کند، تا کار آسفالت این خیابان در اسرع وقت آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان با یادآوری اینکه خیابان های ۱۵ خرداد، جمهوری اسلامی، چهار راه لاله، منطقه سیدعلی و کُندرو کوی جهان آرا از نقاط بحرانی این شهر می باشند که بعد از بارندگی دغدغه اصلی ما  زفع آب های سطحی این مناطق است گفت:  برای رفع اساسی این مشکل از استانداری خوزستان درخواست  اختصاص اعتبار ویژه پروژه دفع آب های سطح این معابر و هم چنین از مدیریت بحران استان درخواست  دو دستگاه ماشین جمع آوری آب های سطحی به شهرداری شادگان را داریم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز