در جریان رقابت‌های اسنوکر اوپن اسکاتلند؛

حسین وفایی از دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی خود داری کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۸۷۵۱۴
حسین وفایی از دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی خود داری کرد
حسین وفایی برای دومین بار در دوران حضور در رقابت های جهانی، از مصاف با اسنوکر باز رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین وفایی اسنوکر باز آبادانی که در سال های اخیر به عنوان تک ستاره اسنوکر ایران در رقابت های حرفه ای های جهان حاضر بوده و موفقیت های زیادی کسب کرده، در جریان دور مقدماتی رقابت‌های اسنوکر اوپن اسکاتلند که اواسط این هفته آغاز شده بود، در نخستین دیدار خود با قرعه اسنوکر باز رژیم صهیونیستی مواجه شد و از حضور در این دیدار خودداری کرد.

بدین ترتیب حسین وفایی از دور رقابت ها کنار رفت.

او برای دومین بار است که با چنین قرعه‌ای مواجه می‌شود و از مصاف با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری می‌کند.

وفایی پیش از این با جریمه نقدی از سوی فدراسیون حرفه‌‌ایی‌های جهان به دلیل خودداری از دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی، روبه‌رو شده بود که پیشبینی می شود این بار با جریمه سنگین تری مواجه شود.

لازم به ذکر است که حسین وفایی متولد سال ۱۳۷۳ در آبادان است و با قهرمانی در رقابت‌های اسنوکر آماتوری جهان در سال ۲۰۱۱ توانست به عنوان اولین ایرانی در تاریخ ورزش اسنوکر، جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای جهان را کسب کند.

وفایی در مسابقات اوپن چین ۲۰۱۷ با پشت سر گذاشتن جو پری، بن وولاستن و روری مک‌لاود به یک‌چهارم‌نهایی راه یافت و سپس با پیروزی غیرمنتظره(۳–۵) مقابل جاد ترامپ نفر سوم در رتبه بندی جهانی در فوریه ۲۰۱۸، نخستین اسنوکرباز ایرانی شد که به نیمه‌نهایی یک تورنمنت حرفه‌ای معتبر اسنوکر راه یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز