با هدف بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق حادثه در خوزستان؛

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینید

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۳:۵۱:۳۵
کد خبر: ۸۳۴۶۶۴
رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینید
رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر به خوزستان سفر و از مناطق سیل زده و اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،"سید هاشم" رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون صلیب سرخ  و جمعیت های هلال احمر با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان به خوزستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی مدیرعامل هلال احمر استان قرار گرفت.

او در آغاز این سفر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان و بخش امداد هوایی و انبارهای امدادی بازدید و طی گزارشی از چگونگی تشکیل سیل اخیر در استان و روند عملیات امداد و نجات مطلع شد.

رییس دفتر منطقه ای منا(جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شمال آفریقا و خاورمیانه) سپس از اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در اهواز بازدید کرد.

سید هاشم سپس در جمع خانواده های آسیب دیده حضور یافت و از تلاش ها و اقدامات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در سیل خوزستان تقدیر کرد.

بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مردم و نهادهای مختلف در سالن شهدای کارگر اهواز و سیل بند ورودی اهواز در پلیس راه قدیم اهواز اندیمشک از برنامه های دیگر سید هاشم بوده است.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) همچنین از طریق هوایی از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید و تاسف خود از این حادثه را ابراز کرد.

سید هاشم سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی در این اردوگاه ها قرار گرفت.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف از سفر ما به استان خوزستان بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق این حادثه بود و بی شک در کنار جمهوری اسلامی ایران برای رویارویی با این حادثه بزرگ و تبعات آن و تلاش برای بازتوانی سریع، خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، رییس دفتر منطقه ای"منا" به همراه سخنگوی این دفتر در سفری دو روزه به خوزستان، وضعیت مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان این سیل مهیب را بررسی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز