ستاد مدیریت بحران استان خوزستان اعلام کرد:

تعطیلی مدارس ۱۴ شهرستان خوزستان در روز دوشنبه

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۱:۲۱:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۰۱۵
با اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان با توجه به پیشبینی بارش های فراگیر، مدارس تمام مقاطع تحصیلی 14 شهرستان استان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  با توجه به پیش بینی بارش های فراگیر و آبگرفتگی معابر در روز دوشنبه و به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و موافقت استاندار خوزستان کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر خی شهرستان های استان تعطیل اعلام شد.

به این ترتیب کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، ماهشهر، هندیجان، بندر امام، رامشیر، بهبهان، امیدیه، آغاجاری، آبادان، شادگان و خرمشهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

همچنین مدارس نوبت عصر کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های دشت آزادگان، هویزه، هفتکل و رامهرمز در نیز روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه تعطیل اعلام شدند.

لازم به ذکر است که مدارس پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان های یاد شده نیز در روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه تعطیل هستند.

در همین راستا دانشگاه ها و مراکز عالی و آموزشی دیگر و ادارات باز هستند و دانشجویان و کارمندان باید در محل تحصیل و کار خود حضور یابند.

 همچنین طبق دستور استاندار خوزستان همه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با مدیریت بحران در حالت آماده باش هستند و حق خروج از استان را ندارند تا در صورت نیاز به مردم خدمات رسانی کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز