پیام تبریک ناظر گمرکات خوزستان به مناسب روز جهانی گمرک

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵:۱۶
کد خبر: ۹۵۶۴۰۹
پیام تبریک ناظر گمرکات خوزستان به مناسب روز جهانی گمرک
ناظر گمرکات خوزستان به مناسب روز جهانی گمرک پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ، غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان به مناسب روز جهانی گمرک پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

۲۶ ژانویه(ششم بهمن ماه) سالروز گرامیداشت جهانی گمرک و تقدیر از تلاش و سختکوشی زحمتکشان عرصه اقتصاد و تجارت نام گرفته است.

این روز سترگ و جایگاه ارزشمند آن مختص عزیزانی است که شبانه روزی با از جان گذشتگی و تلاش بی وقفه در جای جای ایران اسلامی با کمترین توجهات و امکانات معیشتی و رفاهی مشغول به خدمت و خدمتگزاری به میهن و ملت عزیزمان هستند.

همکارانی که در بدترین شرایط مکانی و جغرافیایی همواره با لمس عینی سختی و کمبود امکانات، اما با عزت نفس و روی باز خدمتگزاری و رفع مشکل از ارباب رجوع را سرلوحه مشی کاری خود قرار داده اند.

روز جهانی گمرک، فرصتی مهیا گردید تا تنها زبانا و با افتخار این روز عزیز را به همه فعالان عرصه تجارت و خانواده بزرگ و بزرگوار گمرک جمهوری اسلامی ایران و علی الخصوص همکاران خود در گمرکات استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از یکایک شما خوبان و تلاشگران با زبان ستایش تقدیر نمایم.

نقش کلیدی گمرک در رونق و پیشرفت اقتصاد کشور همواره اساسی و بدون جایگزین بوده و رونق گمرکات تزریق روح شادابی و نشاط به جامعه و اجتماع را فراهم نموده است.

گمرکات خوزستان نیز در کنار دیگر گمرکات و البته با اجرای سیاست ها، دستورالعمل ها و بخش نامه های گمرک جمهوری اسلامی ایران، باهمت و تلاش نیروی انسانی توانمند و بکارگیری گمرک الکترونیک همواره در نیل به اهداف کلان اقتصادی کشور همراه و همقدم بوده و در برقرای توسعه و ثبات اقتصادی نقش بسزایی داشته است.

در پایان، یک بار دیگر ضمن تبریک روز جهانی گمرک، امید است در سالی که به شعار"گمرک تقویت کننده ثبات برای مردم، شکوفایی اقتصادی و محیط زیست" مزین گردیده است؛ تحول، ثبات اقتصادی، توسعه اجتماعی و رفاه برای ملت ایران با تلاش بیشتر برای خدمات رسانی فراهم و توجه بیش از پیش به اولویت های زمینه ساز این مهمات داشته باشیم.

 

غلامرضا بلوطی میرزا

ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز