افزایش سیر صعودی ابتلا و فوت ناشی از بیماری کرونا در خوزستان؛

آمار مبتلایان خوزستان به ۵۰۲ مورد رسید/لطفا در خانه بمانید

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۹:۳۴
کد خبر: ۹۸۰۸۸۴
آمار مبتلایان خوزستان به ۵۰۲ مورد رسید/لطفا در خانه بمانید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش ۲۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان استان به ۵۰۲ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان خوزستان به ۵۰۲ نفر مورد رسیده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان ثبت شده که به تفکیک در شهرستان های اهواز و دزفول هر کدام ۷ مورد، خرمشهر ۴ مورد، آبادان ۳ مورد، ماهشهر و امیدیه هر کدام ۲ مورد و شهرستان های اندیمشک، شوشتر و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد بوده است.

او گفت: با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تا کنون ۳۰۰ نفر از مبتلایان به کروناویروس پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه به فوت چهار نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: آمار فوت شدگان کروناویروس در خوزستان به ۶۵ نفر رسید.

احسان پور با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس قطع زنجیره انتقال است، بیان کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید، کادر بهداشت و درمان را در ارایه بهتر خدمات همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۴۷۴ بیمار و فوت شدگان ۶۱ مورد، بستری شدگان استان ۱۳۲ بیمار و بهبود و ترخیص شدگان ۲۸۱ نفر اعلام شده بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز