ایده خلاقانه یک کشاورز برای محافظت از مزرعه‌اش+تصاویر

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۷۹۶۵
ایده خلاقانه یک کشاورز برای محافظت از مزرعه‌اش+تصاویر
راهکار یک کشاورزی هندوستانی برای مراقبت از مزرعه ذرت خود در برابر هجوم میمون ها به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش برنا؛ کشاورزان هندوستانی معمولا از ابزار‌های مختلفی برای حفاظت از محصولات مزارع خود و دورنگهداشتن حیوانات مهاجم استفاده می‌کنند. از جمله این ابزار‌ها استفاده از مترسک‌ها و حتی مانکن‌ها است، اما آیا تابحال در مورد مردی که لباس خرس تنبل به تن کرده و کار مترسک را انجام می‌دهد شنیده اید؟

باور کنید یا نه این واقعی است و در مزرعه‌ای در ایالت تلانگانا رخ داده است. یک کشاورز محلی در منطقه سیدیپت ایده منحصر به فردی را برای نجات محصولات کشاورزی خود از دست ممون‌ها و گراز‌های وحشی به کار گرفته است.

کشاورز خلاق هندی

بنا به گزارش Indian Express، «باسکار رِدی»، یک کشاورز اهل منطقه کوهِدا با استخدام شخصی لباس خرس تنبل به تن وی کرده و روزانه ۵۰۰ روپیه برای حفاظت از مزرعه خود به او پرداخت می‌کند. این کشاورز دارای ۱۰ هکتار زمین است که ۵ هکتار آن زیر کشت ذرت و بقیه سبزیجات مختلف است.

پوشیدن لباس خرس

باسکار در این باره گفت: من شخصی را استخدام کرده ام تا با پوشیدن لباس خرس تنبل و راه رفتن در مزرعه حیوانات را از مزرعه من دور کند. روزانه ۵۰۰ روپیه به وی پراخت می‌کنم. بنا به ادعای این کشاورز پس از بکارگیری این ایده جالب او از شر حیوانات مزاحم خلاص شده و میمون‌ها که مزاحمان همیشگی به شمار می رفتند تنها یک بار تلاش کردند تا وارد مزرعه وی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز