هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

افتتاح ۹مرکز نیکوکاری در استان زنجان

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۶۱۲۳
افتتاح ۹مرکز نیکوکاری در استان زنجان
یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان اجتماع محورکردن فقر زدایی با گفتمان جهادی است که در قالب مراکز نیکوکاری بامحوریت مساجد ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ،در افتتاح دو مرکز نیکوکاری در شهرگرماب با  تبریک هفته دفاع مقدس ، از همراهی و همکاری یکایک مسئولین استانی وشهرستانی ازجمله ائمه محترم جمعه ، فرمانداران،بخشداران  و شوراهای اسلامی شهر ودهیاران در ایجاد مراکز نیکوکاری  قدردانی کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس به ویژه  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان اجتماع محورکردن فقر زدایی با گفتمان جهادی است که در قالب مراکز نیکوکاری بامحوریت مساجد انجام می شود تا نیاز نیازمندان توسط خود مردم برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ، به فعالیت فوق‌العاده مراکز نیکوکاری در طول سال 98 اشاره کرد و گفت : در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد . و در شش‌ماهه اول  سال جاری کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط این مراکز به بیش از 27 میلیارد تومان افزایش یافته که نشان از همت والای خیرین بزرگوار نیروهای افتخاری مراکز نیکوکاری دارد.

صفری تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح استان را در حال حاضر 112 مرکز عنوان کردوگفت: 9مرکز نیکوکاری در شهرستانهای ابهر و خدابنده هم‌زمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به 126 مرکز افزایش یابد .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری وهم افزایی در اقدامات نیکوکارانه عنوان کرد و گفت :شناسایی ، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار ازجمله خیرین به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین،طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و با محوریت مساجد، برون‌سپاری و توسعه خدمات‌رسانی به محرومین، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری ،پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی  ازجمله اهدافی است که این مراکز دنبال می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز