جهت رفع پاره ای مشکلات اقتصادی و اجتماعی؛

دیدار نماینده مردم زنجان و طارم با صاحبان صنایع شهرک صنعتی نوآوران

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۸۰۴۷
دیدار نماینده مردم زنجان و طارم با صاحبان صنایع شهرک صنعتی نوآوران
ایمانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه کارگران و کارکنان این شهرک هر روز درگذر از عوارضی بزرگ راه زنجان میانه بدون آنکه استفاده ای از بزرگ راه بکنندعوارض پرداخت می کنند گفت: لازم است پست عوارضی به بعد از ورودی شهرک منتقل گردد تا ساکنین این شهرک مجبور به پرداختن عوارض بیهوده نباشند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ به همت هیئت مدیره شهرک صنعتی نو آوران، روز شنبه 12 مهرماه جلسه ای در سالن همایش این شرکت منعقد گردید.

P1010037

این جلسه با حضورطاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ، غلامرضا عباسی رئیس شهرک های صنعتی زنجان ، نجفی راد جانشین سپاه ناحیه زنجان ، زندی نماینده نیروی انتظامی زنجان، هیئت مدیره شهرک صنعتی نوآوران و صاحبان مشاغل گوناگون ،فعال در شهرک برگزار گردید.

P1010042

سخنران اول این نشست غلامرضا ایمانی مدیرعامل شهرک صنعتی نوآوران بود. وی ابتدا بر اقدامات انجام شده در شهرک پرداخت و در بخش دوم صحبت های خود به کاستی های موجود اشاره نمود . از جمله آسفالت خیابان های شهرک و کمبود آب برای مشاغل در حال فعالیت . ولی اظهار داشت: در حال حاظر آب شهرک صنعتی نوآوران از بیرون تامین می شود .

ایمانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه کارگران و کارکنان این شهرک هر روز درگذر از عوارضی بزرگ راه زنجان میانه بدون آنکه استفاده ای از بزرگ راه بکنندعوارض پرداخت می کنند  گفت: لازم است پست عوارضی به بعد از ورودی شهرک منتقل گردد تا ساکنین این شهرک مجبور به پرداختن عوارض بیهوده نباشند .

جعفری یکی از مدعووین اظهار داشت: با توجه به کمبود آب در شهرک صنعتی نوآوران لازم است که تصفیه خانه ای در شهرک نو آوران ایجاد گردد تا همین آبهای مصرفی،  مجددا تصفیه و به کار گرفته شود.

P1010075

در ادامه مدیران صنایع به طرح مشکلات خود پرداختد از جمله مشکلات ارزی و اقتصادی و وام های مورد نیاز که طاهری نماینده مردم قول مساعدت و پیگیری مجدانه به آنها داد.

مصطفی طاهری در ادامه به تعامل بین رئیس شهرک های صنعتی ، هیئت مدیره شهرک صنعتی نوآوران و صاحبان مشاغل مختلف فعال در شهرک تاکید نمود . وی پیگیری مشکلات آنها را از وظایف خود دانست.

P1010059

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز