به همت معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وامور ایثارگران راه و شهرسازی؛

تجلیل از رزمندگان و ایثاگران هشت سال دفاع مقدس در راه و شهرسازی زنجان

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۹۵۷۸
تجلیل از رزمندگان و ایثاگران هشت سال دفاع مقدس در راه و شهرسازی زنجان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و ایثاگران هشت سال دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تجلیل شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضورمسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی ، معاونین ، مدیران و کارکنان راه و شهرسازی زنجان از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تجلیل شد.

در این مراسم مهندس بیات منش: امنیت، پیشرفت و توسعه کشور را مرهون فداکاریها و جانفشانی جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: جانبازان و ایثارگران یادآور از خودگذشتگیهای دهه 60 انقلاب اسلامی می‌باشند و حضور آنان در هر سازمان و نهادی مقدس است. وی به اهمیت لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و توسعه و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان، همچنین حفظ جایگاه و شأن شهیدان، جانبازان و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این افراد تاکید نمود و اظهار داشت: ایثاگران الگوی رفتاری و اخلاقی کارکنان در همه موارد باشند.

اصغراسماعیلی معاون مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و وظیفه‌ی همه ماست که حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشیم و این ایام را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه ملت رشید ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به تمام قدرتهای شرق و غرب نشان داد که پرورش یافتگان مکتب حضرت سیدالشهدا هستند اظهار داشت: امروز بایستی با تمام توان در جهت پاسداشت مقام و منزلت و مجاهدت خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان در خدمت این عزیزان باشیم.

اسماعیلی افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ ادعایی در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و با مجاهدت هایی که کردن برای جمهوری اسلامی عزت و افتخار آفریدند.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی زنجان در پایان به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و افزود : امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی امروز در سایه رشادت ، روحیه ایثار و شهادت و خون های پاک شهیدان است و در شرایط کنونی کشور همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌ حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داریم.

گفتنی است به همت معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وامور ایثارگران راه و شهرسازی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از 26 نفراز رزمندگان وایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تقدیرشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز