تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری:

تولید سریال شهید شهریاری در زنجان به اتمام رسید

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۳۳۶۸
تولید سریال شهید شهریاری در زنجان به اتمام رسید
تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری گفت: حدود ۳۰ درصد از پروژه در زنجان تولید شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مصطفی علمی‌فرد اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد از تولید پروژه سریال شهید شهریاری بعد از یک ماه و نیم در استان زنجان انجام گرفته‌ و ادامه آن در تهران تولید خواهد ‌شد.
وی با اشاره به اینکه در گروه‌های صحنه، تدارکات و کارگردانی نیز هنرمندان زنجان همکاری کردند، افزود: در فاز زنجان حدود ۸۰ درصد از بازیگران سریال، بازیگران پیشکسوت و جوان زنجانی بودند و یکی از نقش‌های اصلی سریال نیز که نقش مادر شهید شهریاری است، از بازیگران استان زنجان است.
این تهیه‌کننده زنجانی با بیان اینکه بازیگران استان زنجان نیز بسیار توانمند هستند، تصریح کرد: بخشی از بازیگران زنجانی در قسمت‌هایی که در تهران نیز تولید می‌شود، هم حضور خواهند ‌داشت.
علمی‌فرد با بیان اینکه سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع، استانداری استان زنجان و مرکز صدا و سیمای زنجان مشارکت مستقیم در تهیه فیلم داشتند، ادامه داد: شهید شهریاری یکی از مفاخر بزرگ و ارزشمند ایران هستند و علاوه بر اینکه همه مسئولان زنجانی دغدغه انجام کار خوب را داشتند و علی‌رغم شرایط سختی که ویروس کرونا ایجاد کرده‌ بود مردم زنجان نیز با ما همکاری داشتند و در فضاهای بیرونی مانند بازار نیز با توجه به همکاری کسبه و مردم کار با کمترین مشکلات پیش می‌رفت.
تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری بیان کرد: زنجان قصه‌ها و موضوعات بسیار بکر و نابی از لحاظ موضوعات گردشگری، دراماتیک دارد که بخشی از آن‌ها در فیلم و سریال‌های ما محروم مانده‌اند.
این تهیه‌کننده زنجانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بزرگ‌ترین حسن ‌کارهای گروهی همدل بودن افراد است، اگر هنرمندان زنجانی نیز با هم، همدلی بیش‌تری داشته باشند می‌توانند به آن‌چیزی که حق آن‌ها است برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز