مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

مشترکین کم مصرف زنجانی؛ گاز را با تخفیف صد درصدی و رایگان دریافت می کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۰۵۱۲
مشترکین کم مصرف زنجانی؛ گاز را با تخفیف صد درصدی و رایگان دریافت می کنند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از اول دی‌ماه؛ مشترکین خانگی که میزان مصرف آن‌ها کم‌تر از الگوی تعیین شده باشد، از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ موسی احمدلو با اشاره به اینکه به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی مصوبه ای به تصویب هیات وزیران رسید تا طبق آن، قیمت گاز مشترکین کم مصرفِ گاز طبیعی از ابتدای دی ماه امسال با تخفیف 100 درصدی محاسبه شود.

وی افزود: این بخشودگی شامل گاز‌بها و همه هزینه‌های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی است و صرفا سکونت‌گاه‌هایِ دایمیِ در حال بهره‌برداریِ شهری و روستایی و همچنین سکونت گاه‌های عشایری را شامل می‌شود.

مهندس احمدلو ادامه داد: واحدهای خالی از سکنه و سکونت گاه های غیر دائم مانند باغ ویلاها و خانه باغ ها مشمول این تخفیف نمی شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان هدف از اجرای این طرح را تشویق مشترکین به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز، ترغیب مشترکین پرمصرف به تغییر رفتار مصرف و کاهش مصارف غیرضرور و نهادینه‌سازی مصرف صحیح گاز طبیعی عنوان کرد.

مهندس احمدلو با بیان اینکه طبق اعلام مصوبه هیات وزیران؛ الگوی مصرف مشترکین کم مصرف در اقلیم های 1، 2 و 3 در ایام سرد سال؛ 200 متر مکعب در ماه و کمتر را شامل می شود؛ اذعان داشت: همچنین در ایام سرد؛ مشترکین محترم ساکن در اقلیم 4 در صورتی که مصرف ماهانه آنها 150 متر مکعب و کمتر باشد؛ مشمول طرح بخشودگی می شوند.

وی با بیان اینکه ساکنین اقلیم5 با رعایت مصرف ماهانه 100 متر مکعب و کمتر می توانند رایگان گاز دریافت کنند؛ تصریح کرد: در ایام گرم نیز همه اقلیم ها از نیمه دوم فروردین تا نیمه اول آبان در صورتی که مصرف 45 متر مکعب درماه و کمتر را داشته باشند؛ از تخفیف این طرح بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه طبق این مصوبه، گازبهای سایر مشترکین تا الگوی مصرف تعیین شده تغییری نخواهد کرد، افزود: مشترکینی که میزان مصرف ماهانه ایشان بیش از الگوی مصرف تعیین شده است؛ شش ماه فرصت دارند تا برای اصلاح رفتار مصرفی و کاهش مصرف گاز طبیعی خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز