سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه مجازی کتاب موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و معرفی تازه‌های نشر می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۹۶۴۸
نمایشگاه مجازی کتاب موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و معرفی تازه‌های نشر می‌شود
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب موجب ارتقای فرهنگ مطالعه و معرفی تازه‌های نشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمد ربیع احمدخانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرایط اجرای برنامه‌های فرهنگی تغییر کرده و فعالیت‌ها از فضای فیزیکی و اجتماع‌محور به سمت فضای مجازی رفته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ هم در تهران و هم استان‌ها فرصت بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان کتاب از یک‌سو و از سوی دیگر برای ناشران و تولیدکنندگان و پدیدآورندگان است، اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌سازد که ناشران بتوانند کتاب‌های جدید را عرضه کنند و مردم نیز به تازه‌های نشر دسترسی پیدا کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از کتاب در ایام کرونا استقبال بیشتری شده ‌‌است، افزود: با توجه به اینکه مردم در این ایام فراغت بیشتری دارند از همین رو باید تازه‌های نشر در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی همچنین ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی گفت: آثار نمایشگا‌ه‌های مجازی کتاب در سراسر کشور مثبت است و قطعا به ترویج فرهنگ مطالعه کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، تمام کتاب‌هایی که در نمایشگاه مجازی کتاب به نمایش در می‌آیند با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف دارند. کتاب‌های داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه می‌شود. 

میزان تخفیف نمایشگاه مجازی کتاب،  برای دانشجویان تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و اساتید و طلاب نیز ۴۰۰ هزار تومان در نظرگرفته‌ایم که سهم پرداختی معاونت فرهنگی برای گروه اول ۸۰ هزار تومان و گروه دوم ۲۰۰ هزار تومان است. یارانه اهالی قلم نیز برحسب رتبه‌بندی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

همچنین ارسال کتاب برای بازدیدکنندگان در اقصی نقاط کشور رایگان است و تمام فرآیند خرید در یک سایت انجام می‌شود. درواقع زمانی که مخاطب وارد سایت شد تمام فرآیند بازدید و خرید از همان سایت انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز