روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اعلام کرد:

برگزاری مراسم تودیع و تکریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۱۵۸۴
برگزاری مراسم تودیع و تکریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان
محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تقدیر از زحمات ممیزی و تشکر بابت زحماتی که در طول ۷ سال مدیریت در این استان داشته ، افزود: بیش از ۴۶۰ هزار فقره پرونده در ۱۰ ماهه سال جاری در شعب سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور رسیدگی شده است و این اقدام در راستای تلاش های همکاران سازمان در سراسر کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1399/12/03 در سالن آمفی تئاتر دادگستری کل استان زنجان و با حضور دکتر سرابیان ، ج عسکری ،رئیس کل دادگستری استان ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ، اعضا شورای قضایی و اداری استان برگزار شد.

در این جلسه محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تقدیر از زحمات ممیزی و تشکر بابت زحماتی که در طول ۷ سال مدیریت در این استان داشته ، افزود: بیش از ۴۶۰ هزار فقره پرونده در ۱۰ ماهه سال جاری در شعب سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور رسیدگی شده است و این اقدام در راستای تلاش های همکاران سازمان در سراسر کشور بوده است.

همچنین در این مراسم دکتر مرادی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان و حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز حضور داشتند و حجت الاسلام نیارکی در سخنانی بر نقش مهم سازمان در شرایط فعلی و نگاه ویژه رهبر معظم به موضوع برخورد با متخلفین اقتصادی و گران فروشان و ایجاد آرامش در بازار تاکید کردند.

در این مراسم از خدمات مرتضی ممیزی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان زنجان تجلیل و رضا مظفری به عنوان سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز