مدیر کل آموزش و پرورش استان در شورای معاونین:

تولید در درجه اول در علم اتفاق می‌افتد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۸۵۵
تولید در درجه اول در علم  اتفاق می‌افتد
حسن مظفری ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه گفت : با توجه به نامگذاری شعار سال از سویی مقام معظم رهبری ، همه باید در تحقق این شعار مهم ، اهتمام لازم را به عمل آوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اولین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سال 1400 در محل سالن شهید تجلی با حضور همه ی اعضا برگزار شد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه گفت : با توجه به نامگذاری شعار سال از سویی مقام معظم رهبری ، همه باید در تحقق این شعار مهم ، اهتمام لازم را به عمل آوریم.
مظفری در ادامه افزود : تولید در درجه اول در علم  اتفاق می‌افتد و عمل به منویات رهبری گامی موثر در اعتلاء و توسعه کشور می‌شود.

وی  همچنین تصریح کرد : باید آمادگی لازم جهت برگزاری امتحانات و بازگشایی مدارس چه به صورت حضوری و یا غیر حضوری را داشته باشیم .

مظفری با اشاره به پرداخت حق التدریس شش ماهه همکاران از مقام عالی وزارت در این راستا تقدیر نمود.

 مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان همچنین ابراز داشت : ثبت نام دانش آموزی به صورت مطلوب  و به دور از آسیب صورت پذیرد و پیش بینی های لازم در خصوص پوشش تحصیلی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به تشکیل کارگروهی در خصوص نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی تاکید کرد و گفت :  دراین گارگروه ، پیش بینی ها لازم ، آسیب شناسی و انجام رویه مطلوب تر در در خصوص نقل و انتقالات همکاران صورت گیرد.

مظفری با تاکید به بازدید از مدارس اظهار داشت :  بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با برنامه‌ریزی قبلی بازدید از مدارس و مناطق با نگاه کیفیت‌بخشی صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز