سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

آموزش در تعاونی ها به صورت جدی پیگیری گردد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۳:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۱۳۵۰
آموزش در تعاونی ها به صورت جدی پیگیری گردد
جلسات هم اندیشی جهت پیگیری و حل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت هفته ای با اتاق تعاون تشکیل گردد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمدرضاانصاری در جلسه بررسی فعالیت تعاونی ها و توانمندسازی هیئت های داوری اتاق تعاون که صبح امروز در محل سالن جلسات شهید دکتر شهریاری اداره کل متبوع برگزار گردید با اشاره به اینکه مهلت هیات مدیره تعدادی از تعاونی های خیلی مهم و حساس به اتمام رسیده است تاکید کرد: این نوع تعاونی ها باید در اسرع وقت با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس تعاونی اقدام نمایند.
انصاری همچنین افزود: جلسات هم اندیشی جهت پیگیری و حل مشکلات تعاونی ها به ویژه تعاونی های مسکن به صورت هفته ای با اتاق تعاون تشکیل گردد.
وی با بیان اینکه موضوع آموزش در تعاونی ها به صورت جدی پیگیری گردد گفت: متاسفانه در گذشته تعدادی از تعاونی ها بر خلاف قانون و مقررات و اساسنامه ، از مسیر اصلی خود منحرف شده اند که باید با آموزش و پیگیری به مسیر اصلی که همان رعایت قانون و مقررات است برگردانده شوند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه تصریح کرد: اداره تعاون وظایف حاکمیتی و اتاق تعاون وظیفه تصدی گری خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

توانمند سازی هیئت های داوری اتاق تعاون 

 حسینی، سرپرست امور تعاون اداره کل متبوع نیز در این جلسه اعلام کرد: آراء صادره در اتاق تعاون نباید تناقض داشته باشد و اتاق تعاون باید در جهت توانمند سازی هیئت های داوری خود بیش از پیش تلاش نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز