اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان؛:

پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش زنجان به‌مناسبت فرارسیدن سال‌نو

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۸۰۸۳۰
پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش زنجان به‌مناسبت فرارسیدن سال‌نو
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان: به خاطر تمامی تلاشهای خالصانه شما دست پرمهرتان را با افتخار می بوسم و آرزومندم سالی سرشار از سلامتی ومحبت در کنار خانواده داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل آموزش و پرورش زنجان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی و سال 99 پیام تبریک صادر کرد. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان؛ متن پیام «ابراهیم رفیعی» به شرح زیر است:

با فرا رسیدن بهار رویش و زیستن دوباره  آغاز و نخوت باد دی و شوکت خار زمستان فراموش می شود و این آینه تمام نمای قدرت لایزال  الهی و بانگ جرس معاد وتذکار رجعت است.

همکاران ارجمند ؛

سال ۱۳۹۸ را با تمام حماسه های به یادماندنی، غمها و شادی هایش به خاطرات می سپاریم  و در حالی سال نو را آغاز می کنیم که خانواده عزیز و عظیم آموزش وپرورش با غیرت وصداقت آغوش مهر گشوده و با تمام گلایه های به حق و کمبودهای موجود تصاویر زیبای خلوص و تعهد خلق می کند  هرچند ساختمان مدرسه تعطیل شد ولی  نگذاشت آموزش تعطیل شود  وپیامهای بزرگ وارزشمندی را به جامعه فرهنگ دوست و متمدن ایران مخابره کرد.

فرهنگیان و کارکنان عزیز استان ؛

به خاطر تمامی تلاشهای خالصانه شما دست پرمهرتان را با افتخار می بوسم و آرزومندم سالی سرشار از سلامتی ومحبت در کنار خانواده داشته باشید.

دانش آموزان وخانوادهای عزیز استان؛

امیدوارم با تلاش و همکاری وهمدلی سالی پر از افتخار و موفقیت و سلامتی آغاز کرده و همیشه در کانون گرم خانواده تندرست وسلامت باشید.

ابراهیم رفیعی

مدیر کل آموزش و پرورش زنجان

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز