جوابدهی غیرحضوری آزمایش تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۹۱۰۱
جوابدهی غیرحضوری آزمایش تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری
جواب آزمایشات بیماران سرپایی مشکوک به کرونا در چهارمحال و بختیاری در سامانه سیب قابل مشاهده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان گفت: به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری افراد به مراکز درمانی و دوری از تجمعات، نتیجه آزمایش بیماران سرپایی مشکوک به کرونا در سامانه سیب قابل مشاهده است.

مجید شیرانی افزود: افراد با وارد کردن کد ملی خود در لینک جوابدهی آزمایش کرونا به نشانی www.skums.ac.ir می‌توانند نتیجه آزمایش خود را مشاهده کنند.

او با اشاره به تداوم طرح غربالگری هوشمند در استان، گفت: افرادی که دارای علائم مشکوک هستند و یا در خانواده آن‌ها فرد مبتلا به کرونا شناسایی شده است، برای غربالگری به مراکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

شیرانی، روند شیوع ویروس کرونا در استان را کماکان افزایشی اعلام کرد و افزود: این روند افزایشی در بیماران سرپایی نمود بیشتری دارد و چنانچه تعداد بیماران سرپایی رشد زیادی پیدا کند، می‌تواند در افزایش تعداد بیماران بستری نیز تأثیر داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون هشت هزار و ۵۸۵ مورد نمونه‌گیری تشخیص ویروس کرونا در استان انجام شده که از این تعداد، جواب پنج هزار و ۵۳۸ آزمایش سرپایی در سامانه سیب بارگذاری شده و در دسترس متقاضیان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز