پیش‌بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۲۲۶۷
پیش‌بینی ترامپ برای غلبه بر بایدن
رییس جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد بر جو بایدن رقیب دمکراتش در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به گزارش شبکه فاکس نیوز، دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه در گفت وگو با این شبکه آمریکایی مدعی شد که پیروزی بزرگی در برابر بایدن بدست خواهد آورد.

وی افزود: من با حداقل ۳۰۶ رای الکترال بر بایدن پیروز خواهم شد. در انتخابات قبل ۳۰۶ رای الکترال بدست آوردم که آمار خوبی بود و فکر می کنم می توانم از این رای نیز بیشتر بیاورم و آرای الکترال من بهتر خواهد شد.

ترامپ  همچنین طرح اعلام پیروزی زودهنگام را رد کرد و گفت فقط زمانی اعلام خواهد کرد که پیروزی حاصل شود و دلیلی ندارد که بازی در بیاورد.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش آغاز شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۹۶ میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز