اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک کارشناس حوزه بین‌الملل مطرح کرد؛

دلایل نگرانی اروپایی‌ها از قدرت گیری چین

یک کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: نگرانی ها و دغدغه های اروپایی‌ها از رشد بی محابای چین در حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.


///

ماجرای تایید نشدن اعتبارنامه 3 نماینده مجلس

رسیدگی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در شعبه یک مجلس یازدهم انجام شده، اما علی‌‌اکبر کریمی منتخب اراک، علی خضریان و علیرضا زاکانی، سیدنظام‌الدین موسوی، احمد نادری، اقبال شاکری، مالک شریعتی، مجتبی رضاخواه، منتخبان تهران و روح‌الله نجابت منتخب شیراز در نامه‌ای به حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی رئیس شعبه یک مجلس یازدهم مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.


///

سخنگوی وزارت امور خارجه:

"سیروس عسگری" به ایران باز می‌گردد/ خشونت علیه مردم خود را متوقف کنید، بگذارید آنها نفس بکشند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: موضوع سیروس عسگری به اتمام رسیده و او ظرف ۲ و ۳ روز آینده اگر مشکلی پیش نیاید به ایران بازمی گردد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مسائل سیاسی در ایران هرگز قابل پیش‌بینی نیست/ برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم

فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: من معتقدم برای نجات کشور چاره‌ای جز احزاب قوی نداریم؛ احزابی که از پایگاه مردمی قوی برخوردار و مدیریت خوب داشته باشند، تا بتوانند اوضاع را تحلیل و کادرسازی کنند.


///

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

باندبازی‌ مجلس را از رأس امور دور کرده است/ قوانینی که قبلا تصویب شدند متناسب با شرایط کشور نیستند/ اگر مجلس نظارت می‌کرد فساد پیش نمی‌آمد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت است که این دو وظیفه به مرور زمان کمرنگ شده و در مقابل حاشیه‌های مجلس، پررنگ‌ شده است.


///

ادعای نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

ما را با پیش شماره ٠٩١٧ تهدید مسلحانه می‌کنند/ این تهدیدات توسط تاجگردون صورت می گیرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای تهدید مسلحانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.


///

سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی(ره)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ۱۴ خردادماه بمناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله، در یک سخنرانی زنده‌ی تلویزیونی با ملت ایران سخن خواهند گفت.


///

سخنگوی دولت:

دولتی با درآمدهای ارزی نجومی نبودیم!/خرداد را با ماه امام راحل می‌شناسیم/ از مجلس حمایت می‌کنیم/مشکل غیزانیه تا دوهفته دیگر حل می شود/ سخنگوی دولت از مردم غیزانیه عذرخواهی کرد

سخنگوی دولت گفت:به انتخابات‌های صورت گرفته در مجلس تبریک می‌گوییم از حمایت خود برای انجام ‌وظایف مجلس فروگذار نخواهیم کرد.


///

رییس کمیسیون امنیت ملِی مجلس دهم:

تعداد کشته‌شدگان آبان ماه اعلام شد/ 230 نفر در حوادث آبان ماه کشته شدند

رییس کمیسیون امنیت ملِی مجلس دهم گفت: ۴۹۷ مرکز دولتی و ساختمان های بخش خصوصی در حوادث آبان آسیب دیدند.۱۲۳ جایگاه سوخت مورد تعرض قرار گرفتند و آسیب دیده شدند و ۹۹۱ بانک تخریب و آتش زده شد.آمار مجروحین ۲ هزار نفر است و آمار مجروحین امنیت بالای ۵ هزار نفر بوده است.در این حادثه ۶ شهید مامور داشتیم.۲۳۰ کشته و جانباخته در حادثه آبان داشتیم.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مجلس یازدهم باری از بار کشور بردارد/ فسادهای عجیب و غریب را جناح‌های منتقد انجام دادند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مجلس یازدهم گفت: باید آرزو کرد همین آقایان که با چنین فرایندی وارد مجلس شدند با درس از گذشته و به اتکا به شعارهایی که به مردم می‌دهند وارد فرایند سازنده با سایر دستگاه‌های حاکمیت از جمله دولت شوند تا بتوانند، باری از بارهای کشور بردارند.


///

معاون پارلمانی دولت دهم:

مجلس یازدهم موتور حرکت دولت و وزرا شوند و به دنبال مچ‌گیری نباشند/ مجلس ظرفیت بسیار خوبی دارد به شرطی که نمایندگان اسیر دلالی و رانت‌خواری نشوند

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: مجلس ظرفیت بسیار خوبی از نظر قانونی دارد به شرطی که نمایندگان مجلس خودشان مستقل و پاکدست بوده و اسیر دلالی و رانت خواری، نشوند.


///

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس یازدهم:

آقایان در هیات‌ رئیسه جایگاهی برای خانم‌ها اختصاص ندادند/ آقایان را در موضوعات مربوط با فراکسیون زنان دخیل می‌کنیم

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس یازدهم گفت: بنا داریم فراکسیون زنان فقط 16 نفر نباشد نه اینکه بخواهیم آقایان را در آن عضو کنیم اما بنا داریم در موضوعات، آقایان را هم دخیل کنیم.


///

کارشناس مسائل بین‌الملل:

تضعیف سازمان بهداشت جهانی به نفع هیچ کشوری نیست/ اتحادیه اروپا برای ترامپ اهمیت ندارد/ سبقت گرفتن چین از آمریکا باعث خفت ایالات متحده می‌شود

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ضعیف کردن سازمان جهانی بهداشت به نفع هیچ کشوری در دنیا نیست چراکه این سازمان مرکزیتی دارد و اگر واکسن بیماری کرونا کشف شود، باید سازمان جهانی بهداشت تأیید کند.


///

یک حقوقدان:

امیدواریم بررسی‌ اعتبارنامه‌ها بی‌طرفانه انجام شود و برخورد سیاسی دخیل نباشد/ با هر کسی که شائبه فساد دارد، باید برخورد شود

یک حقوقدان درباره عدم تایید اعتبارنامه سه نماینده در مجلس یازدهم می‌گوید: در اینکه با فرد متخلف باید برخورد شود، شکی نیست اما برخوردها نباید تبعیض‌آمیز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز