اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

فعال سیاسی اصلاح طلب:

یقینا برای سال 1400 کاندیدا خواهیم داشت/ رقبا در نبودِ اصلاح‌طلبان باید از خودشان فتنه بسازند!/ اصلاح‌طلبان سکوت نکرده‌اند بلکه فرصت و بسترِ‌ اظهارنظر از آن‌ها سلب شده است

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وقتی اجازه نمی‌دهند اصلاح طلبان نه در تصمیم‌گیری و نه در اجرا حضور پیدا کنند این نامش سکوت نیست بلکه به معنای، سلب کردن فرصت‌ها از اصلاح طلبان است.


///

نماینده مردم تهران در مجلس:

برای ریاست کمیسیون‌ها جنسیتی نگاه نکنیم/ احساس کردم در مجلس یازدهم فرهنگ مظلوم مانده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قتی متوجه شدم کمیسیون فرهنگی به حد نصاب نرسیده، و با توجه به پیام حضرت اقا در ابتدای آغاز مجلس یازدهم، احساس کردم فرهنگ مظلوم مانده است.


///

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس یازدهم:

حداقل 4 کمیسیون با معیار قومیتی شکل گرفتند/ از امضاکنندگان استیضاح هیئت رئیسه نیستم/ اعضای هیئت رئیسه به صورت شخصی در مسائل کمیسیون‌ها دخالت کردند

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس یازدهم گفت: شکل‌گیری ترکیب‌های انتخابی باعث ‌شد در کمیسیون‌‌ها هم شاهد برآیندی باشیم که مورد اقبال نمایندگان قرار نگیرد، آنچه که در هیئت رئیسه رخ داده است کار یک یا دو نفر نیست، بلکه محصول عملکرد مجموعه هیئت رئیسه مجلس است.


///

یک وکیل دادگستری:

ما معتقدیم جرم افراد امضا کننده «بیانیه 77 نفر» سیاسی است/ جرم سیاسی در دادگاه کیفری استان و با حضور هیات منصفه انجام می‌شود/ جلسه آینده 24 تیر ماه برگزار می‌شود

یک وکیل دادگستری می‌گوید: ما معتقدیم که این جرم سیاسی بوده و معتقدیم که باید در دادگاه عمومی و با حضور هیات منصفه برگزار شود. تصمیم‌گیری در خصوص صلاحیت یا عدم صلاحیت بر عهده دادگاه است.


///

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

الان وقت دعوای مجلس و دولت نیست/ اجاره بها در تهران نمی‌تواند بیشتر از 25 درصد باشد/ استفاده از ماسک از ۱۵ تیر در مکان‌های سرپوشیده الزامی شد

الان وقت دعوای مجلس و دولت نیست این سه قوه باید کاملا همدیگر را یاری کنند.


///

عضو کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم:

شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد

شورای نگهبان دخالت در مسائل معیشتی مردم ندارد ولی توصیه‌جناب جنتی بر این بود که مجلس تمام توانش را برای معیشت مردم به کار گیرد زیرا که معیشت مردم در رأس امور کشور است. شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد و مأموریت و کارش بحث‌های اقتصادی و معیشتی نیست.


///

نماینده مردم فسا در مجلس:

کمیسیون‌هایی که روابط بیشتری با وزارتخانه‌های باامکانات دارند متقاضیان بیشتری هم دارند

نماینده مردم فسا در مجلس می‌گوید: کمیسیون‌هایی که روابط بیشتری با وزارتخانه‌هایی دارند که از امکانات بیشتری برخوردارند، این کمیسیون‌ها معمولا متقاضی بیشتری هم دارند.


///

مهدی رحمانیان:

نمایندگان ببینند دولت ارز دارد یا نه بعد بگویند رسانه خارجی هم می‌خواهیم/ حرف‌هایی که تا الان از نماینده‌های مجلس شنیدیم، هیچکدام مسائل مردم نبوده است

مدیر مسئول روزنامه شرق می‌گوید: باید تحقیق کنند و ببینند اگر دولت ارز دارد بگویند دولت بلوکه کرده و ارز تخصیص نمی‌دهد و بعد به دولت بگویند ما رسانه خارجی هم می‌خواهیم.


///

سخنگوی قوه قضاییه:

۳هزار میلیاردتومان از اموال بابک زنجانی تحویل وزارت نفت شد/ یکی از اغتشاشگران آبان ماه در کمپ منافقین حاضر شده

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما اموال زیادی از بابک زنجانی به وزارت نفت تحویل دادیم که به نرخ آن موقع قریب به سه هزار میلیارد تومان است که از اموال بابک زنجانی به شرکت نفت تحویل دادیم.


///

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان اقلیت قصد تشکیل فراکسیون اقلیت‌ها را ندارند/ قدرت رئیس مجلس را در حد آئین‌نامه داخلی مجلس قبول دارم، نه بیشتر

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع به دلیل مسئولیت‌هایی که همیشه یک رئیس در هر هیئت مدیره و مجموعه‌ای دارد، به ازای آن باید اختیارات خاصی هم داشته باشد، البته من قدرت رئیس مجلس را در حد آئین‌نامه داخلی مجلس قبول دارم، نه بیشتر.


///

مصوبه مهم درباره اجاره بها در تهران و کلانشهرها

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: براساس مصوبه این ستاد اضافه اجاره بها در تهران نمی تواند بیشتر از 25 درصد، در کلانشهرها بیش از 20 درصد و در سایر شهرها بیش از 15 درصد باشد.


///

بازگشت به نامه ۱۲ رئیس کمیسیون‌های مجلس

علی ربیعی - سخنگوی دولت


///

بازار داغِ استعفاها/ چرا استعفای عارف علنی نشد؟

بازار داغِ استعفاها چند روزی است در بین اصلاح‌طلبان، به ویژه از ماجرای استعفای جمعی از اعضای حزب اتحاد ملت دست به دست شده و اکنون به رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز