واکنش حکیمی‌پور به خبرِ انصراف حزب اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاحات

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۳۱۹۸
دبیرکل حزب اراده ملت مطرح کرد:نامه‌ای داخلی به شورای هماهنگی ارسال کردیم و متاسفانه نمی‌دانیم از کجا و به چه دلیلی این خبر به بیرون درز کرده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی براینکه  "حزب اراده ملت ایران "در جلسه اخیر شورای مرکزی خود تصمیم گرفته از تمامی شوراهای اصلاح‌طلبان خارج شود.

در این ارتباط «احمد حکیمی پور» دبیرکل حزب اراده ملت در این باره به خبرنگار سیاسی برنا گفت: نامه‌ای داخلی به شورای هماهنگی ارسال کردیم و متاسفانه نمی‌دانیم از کجا و به چه دلیلی این خبر به بیرون درز کرده است؟! آن نامه، نامه‌ای داخلی بود که بنده به دبیرکل‌ها ارسال کردم. در حال حاضر در این باره مصاحبه‌ای نداریم اگر خبری هم در این باره باشد یقینا موضع حزب را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این نامه انصراف بوده است یا خیر؟ افزود: آن نامه، یک نامه داخلی در خصوص نقدِ جریان اصلاحات است و قرار بود هر حزبی این نامه را ارائه دهد. در مورد تعامل با جریان اصلاح‌طلب و شورای هماهنگی، اگر موضعی اتخاذ شود از سوی روابط عمومی به رسانه‌ها ارسال خواهد شد. موضع ما نقد جریان اصلاحات است، حال اینکه تعامل حزب پس از این نامه با اصلاح‌طلبان چگونه خواهد بود یقینا حزب در بیانیه‌ای، موضع خود را منتشر خواهد کرد. 

حکیمی پور در خصوص محتوای این نامه و اینکه آیا مربوط به نواقص شورای عالی سیاستگذاری و تشکیل شورای جدید است، تصریح کرد: حرفهای خود را در قالب یک بیانیه مطرح خواهیم کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز