بیانیه "مجمع نیروهای خط امام" به مناسبت رحلت "آیت الله صانعی"

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۷۷۷۰
بیانیه مجمع نیروهای خط امام به مناسبت رحلت  آیت الله صانعی
"مجمع نیروهای خط امام" با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ضایعه رحلت روحانی مجاهد و فقیه نواندیش، مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ یوسف صانعی، غمی بزرگ بر جان همه علاقمندان و دلدادگان اسلام ناب نهاد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه "مجمع نیروهای خط امام" به مناسبت رحلت  "آیت الله العظمی صانعی" به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الذینَ یُبَلّغُونَ رسَالَات اللَّه ویَخشَونَهُ ولا یَخشَونَ أَحَدًا إِلَّا اللَّه وکفى باللَّه حَسیبًا

ضایعه رحلت روحانی مجاهد و فقیه نواندیش، مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ یوسف صانعی، غمی بزرگ بر جان همه علاقمندان و دلدادگان اسلام ناب نهاد.

ایشان که از شاگردان خاص امام خمینی(س) و از ثمرات ارزشمند مکتب درسی و اجتهادی آن حضرت بود، در طول سال‌های حیات پربرکت خویش، تلاش نمود با درک نیازهای جامعه، شجاعانه در همان مسیری گام بردارد که پیر و مرادش ترسیم نموده بود.

آیت‌الله صانعی چه در بیان فتوا و مواضع فقهی، و چه در دفاع از حق و حمایت از ستمدیدگان، به چیزی جز رضایت خداوند و عمل به رسالت دینی و حفظ کرامت انسان‌ها نیاندیشید و در این زمینه الگویی ماندگار شد.

مجمع نیروهای خط امام ضمن تکریم و تعظیم در برابر یک عمر خدمت خالصانه این عالم نستوه، مصیبت ارتحال ایشان را به بیت معزز صانعی و جمیع بستگان و همه شاگردان و علاقمندان و مقلدان و مردم شریف ایران تسلیت گفته و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

"مجمع نیروهای خط امام"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز