جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

ضربه ما به آمریکا غیرقابل تصور است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۳۰۹۷
ضربه ما به آمریکا غیرقابل تصور است
جانشین فرمانده سپاه پاسداران تلاش های آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه انقلاب اسلامی را شکست خورده دانست و گفت: آمریکایی‌ها در صورت ارتکاب حماقت جدید، ضربه ای می خورند که تصورش را ندارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرتیپ علی فدوی امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که آمریکایی‌ها در ایجاد هرگونه ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نبوده و نخواهند بود.  

وی افزود: تلاش‌های آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه انقلاب اسلامی تازگی ندارد و این تلاش‌ها قدیمی است.  

سردار فدوی تاکید کرد: آن‌ها (آمریکایی‌ها) اگر به خلیج فارس بیایند بهتر است، زیرا در دسترس ما خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران درباره ادعاهای آمریکا مبنی بر ادامه تحریم‌های تسلیحاتی ایران نیز گفت: واشنگتن در تحقق اهدافش برای تحریم تسلیحاتی ایران موفق نخواهد شد.  

به گزارش المیادین سرلشکر "حسین سلامی" فرمانده سپاه پاسداران نیز امروز (چهارشنبه) گفت که آمریکا با برافروختن جنگ در منطقه در حال حل بحران‌های خود می باشد.  

وی افزود: آمریکا هرگز از سیاست سلطه و زورگویانه خود عقب نشینی نکرده است، اما امروز قادر به جبران ضررهای خود نیست.  

المیادین اضافه کرد: در همین راستا "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران نیز با بیان اینکه عظمت آمریکا فروپاشیده و آنچه در شورای امنیت سازمان ملل متحد اتفاق افتاد، این واقعیت را منعکس کرد، بیان داشت: آمریکایی‌ها ۲ سال قبل گفتند که موفق شده‌اند توافق هسته‌ای را تضعیف کنند، اما خود توافق در برابر آن‌ها ایستاد و آن‌ها را در شورای امنیت تحقیر کرد.  

اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت بر این باورند که آمریکا با خروج از این توافق در ۸ می ۲۰۱۸ با تصمیم " دونالد ترامپ"،   حق فعال‌سازی "مکانیزم ماشه" را از دست داد و بصورت یکجانبه تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران اعمال کرد.  

رئیس جمهور امریکا در ۲۰ آگوست، ایران را تهدید کرد که واشنگتن "مکانیسم ماشه" را در شورای امنیت سازمان ملل با هدف اعمال مجدد همه تحریم‌های سازمان ملل علیه تهران فعال خواهد کرد.  

پس از تهدید آمریکا برای اعمال تحریم‌های ایران، انگلیس، فرانسه و آلمان در ۱۹ ماه جاری میلادی به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کردند که به لغو تحریم‌های ایران در پی توافق هسته‌ای پس از ۲۰ سپتامبر ادامه می‌دهند.  

طرف‌های اروپایی توافق کننده توافق هسته‌ای در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل گفتند که هرگونه تصمیم یا اقدامی برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل از سوی آمریکا قانونی نیست.  

در ۲۲ آگوست، ۱۳ کشور از ۱۵ کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد مانع تلاش آمریکا برای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران شدند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز