امیر سرتیپ حیدری در بازدید از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا؛

نخبگان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۳۳۹۴
نخبگان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و علمی مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا در جمع فرماندهان و کارکنان نخبه این مرکز گفت: نخبگان علمی که طرح های مختلفی در حوزه ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش ارائه می کنند در جایگاه مطلوبی قرار دارند .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش ؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه گفت ؛ امروز خوشایند سازی محیط سربازی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا است و نخبگان علمی که طرح هایی در جهت بالارفتن ارتقای آمادگی رزمی نزاجا ارائه کنند از آنها به نحو شایسته استفاده و از جایگاه خاصی برخوردار هستند . 

وی با بیان اینکه اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت محوری، شایسته سالاری و عدالت محوری استوار است ، افزود ؛ تعریف عملیاتی از ولایت محوری یعنی تمام سرمایه ها ، اعتبارات ، توانمندی های مادی و معتوی در نزاجا باید در مسیر ی هزینه شود که آن برنامه و هدف ریشه در یکی از بیانات مقام معظم رهبری داشته باشد و گرنه حرام است . 

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تعریف فرماندهی اظهار داشت ؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ در فرماندهی جوهره رهبری وجود دارد ، نباید فکر کنیم که کار ما صرف نظامی گری است ، شما فرماندهان علاوه برآموزش فعالیت نظامی باید هدایت گری کنید ، یعنی به زیر مجموعه خود کاملا اشراف داشته و آنها را در مسیر درست هدایت کنید . 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد ؛ نخبه های علمی کشور که جوانان آینده ساز کشور عزیز ایران اسلامی هستند در طول سال برای طی دوره ی سربازی به  مرکز آموزش ۰۱  اختصاص پیدا می کنند که ما در نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی در جهت ارتقای سطح علمی و رزمی استفاده خواهیم کرد و این عزیزان در نیروی زمینی ارتش از جایگاه خاصی برخوردار هستند .

گفتنی است فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از طرح های برخی از نخبگان که طرح آنها در حوزه ارتقائ آمادگی رزمی بود ضمن قدر از آنها ، از نخبگان خواست تا با تکمیل طرح ، آنرا در نیروی زمینی ارتش استفاده نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز