تعبیر عجیب سناتور آمریکایی از دروغگویی ترامپ

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۰:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۴۸۴۲
تعبیر عجیب سناتور آمریکایی از دروغگویی ترامپ
کریس کنز، عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان تاکید کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور، صبح و ظهر و شب به شدت دروغ می‌گوید.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در ابتدا، مجری سی ان ان پرسید: در ابتدا من می‌خواهم که واکنش شما را نسبت به اظهارات لارا ترامپ مشاور ارشد رئیس جمهور بدانم. وی اعلام کرد که جو بایدن از نوعی زوال شناختی رنج می‌برد.
سناتور کنز گفت: این یک اظهار نظر مهم از طرف لارا ترامپ بود. بدیهی است که این ادعایی بی اساس و اقدامی نامناسب است. از نظر من آنچه دردسرساز است این است که رئیس جمهور ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در میشیگان حاضران را تشویق کرد که شعار دهند که فرماندار ویتمر را زندانی کنند. این اقدامات سبب شد که ده‌ها نفر به خاطر اقدامات تروریستی داخلی و تلاش برای ربودن و قتل فرماندار میشیگان بازداشت شوند.
وی افزود: رئیس جمهور ترامپ بعدا اعلام کرد که این سخنان را تنها برای مزاح بر زبان رانده است. اگر برای یک رئیس جمهور دامن زدن به شکاف و اختلاف و تشویق افراد به تهدید دیگران به منزله مزاح است این اقداماتی کاملا نامناسب است. این توصیف کننده شخصیت رئیس جمهوری است که ما هم اکنون داریم. ما شاهد تفاوت قابل توجه جوبایدن با وی هستیم. جوبایدن فردی است که می‌تواند کشور ما را متحد کند.
مجری گفت: جین اومالی دیلووا مدیر کارزار تبلیغاتی جو بایدن در یادداشتی به هواداران وی اعلام کرد که احتمال توطئه ضد ما وجود دارد و دونالد ترامپ همچنان می‌تواند از طریق توطئه برنده این انتخابات شود و این احتمال وجود دارد که نتیجه انتخابات در آخرین لحظات به نفع وی شود. او به مردم هشدار داده است که با این توطئه مقابله کنند. ترامپ دیروز از دو ایالت که آراء دموکرات‌ها و جمهوری خواهان برابر است دیدار کرد. او قصد دارد که راهی ایالت سوم شود. چرا کارزار انتخاباتی بایدن نگران توطئه است. دیروز جو بایدن کجا بود. ما کمتر از ۳ هفته به انتخابات فاصله داریم. نظر شما چیست؟
این سناتور دموکرات آمریکایی پاسخ داد: همانطور که می‌دانید جو بایدن در رابطه با رای گیری همه چیز را مد نظر دارد و هیچ احتمالی را رد نمی‌کند. هم بایدن و هم هریس به سراسر کشور سفر می‌کنند و در ایالت‌هایی که به آن‌ها اشاره کردید تلاش‌های زیادی را انجام داده اند. رئیس جمهور ترامپ به روشی کاملا غیرایمن در مبارزات انتخاباتی شرکت می‌کند. او دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند. او به توصیه‌های کارشناسان بهداشت عمومی توجهی نمی‌کند.
وی افزود: اما جو بایدن تلاش می‌کند که با روشی موثر یک طرح کامل را برای مقابله با همه گیری ارائه کند. او تلاش می‌کند که ما را از این همه گیری و رکود اقتصادی خارج کند. رئیس جمهور ترامپ مدیریت جامع و موثری برای مقابله با همه گیری ندارد و آن را موضوعی آسان می‌انگارد. او بدترین اقدامات موجود را انجام داده است.
مجری گفت: شما به نبود و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کارزار انتخاباتی رئیس جمهور ترامپ اشاره کردید، اما جو بایدن دیروز هیچ برنامه تبلیغاتی نداشت و ما کمتر از سه هفته با انتخابات فاصله داریم.
سناتور کنز گفت: جو بایدن با همه قدرت در کارزار انتخاباتی حاضر است. اما او به روشی ایمن در کارزار انتخاباتی خود شرکت می‌کند. شما دیدید که هفته گذشته و در جریان مناظره تلویزیونی وی با مردم، شاهد تفاوت‌های وی (بایدن) با مناظره رئیس جمهور ترامپ بودیم. ترامپ همچنان آشفته بود. او همچنان دروغ گفت.
وی افزود: او (ترامپ) صبح و ظهر و شب به شدت دروغ می‌گوید. اما بایدن یک طرح جامع را در رابطه با زنان حومه نشین ارائه کرد. اما ما در این چند هفته هیچ اتفاقی را نمی‌توانیم رد کنیم. این امکان وجود دارد که رئیس جمهور ترامپ بار دیگر انتخاب شود. من به شما می‌گویم که نظرسنجی‌ها را فراموش کنید و بر روی رای گیری تمرکز کنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز