سفیر یمن:

آمریکا با ترور شهید سلیمانی پلیدترین جنایت قرن را مرتکب شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۳۳۰۴
آمریکا با ترور شهید سلیمانی پلیدترین جنایت قرن را مرتکب شد
"ابراهیم محمد الدیلمی" سفیر دولت نجات ملی یمن در ایران گفت: آمریکا با ترور شهید سلیمانی پلیدترین جنایت قرن را مرتکب شد و ماهیت جنایتکار خود را نشان داد.

به گزارش برنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، وی با تجلیل از شخصیت سردار  سلیمانی افزود: شهید سلیمانی، همزمان سربازی گمنام و در عین حال شناخته شده است.

الدلیمی از سردار سلیمانی به عنوان یار و حامی یمن نام برد و گفت: یمن بخش جدایی ناپذیر جبهه مقاومت به شمار می رود و شهید سلیمانی حامی تمامی مجاهدین یمن بود.

مقام یمنی ادامه داد: قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه، میزان خسارتی را که امت اسلامی با فقدان شهید سلیمانی متحمل شد، نشان می دهد.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رییس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، شهید سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیروهای مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت و در همین راه به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز