بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان گچساران و دهدشت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۹۹۷۷
بازدید مدیران سازمان زندان‌ها از زندان گچساران و دهدشت
در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ گروه از مدیران و مسئولان سازمان از زندان های استان بازدید و با زندانیان گفت‌وگو کردند.

به گزارش برنا، به نقل از سازمان زندان‌ها، روز گذشته و در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس این سازمان با حضور در زندان دهدشت، به بررسی وضعیت این زندان و گفتگو با زندانیان پرداخت. 

همچنین همزمان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور در زندان گچساران، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و مسائل مطرح شده توسط آنان را بررسی کرد.

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز به این استان سفر خواهد کرد. 

پیش از سفر رئیس سازمان زندان‌ها، دو گروه از مدیران و مسئولان سازمان با حضور در زندان های گچساران و دهدشت به بررسی وضعیت و بازدید از  این دو زندان پرداختند.

گزارش این بازدیدها و مشکلات زندانیان و زندان ها برای رئیس سازمان آماده خواهد شد تا در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که به ریاست آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد مطرح شود.

 این بازدیدها ۵ ساعت به طول انجامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز