شخصیت‌های عراقی عروج سردار حجازی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۸۲۰۸
شخصیت‌های عراقی عروج سردار حجازی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند
رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون، دبیران کل حرکت نجبا و عصائب اهل الحق عراق در پیام های جداگانه به رهبر معظم انقلاب و مقامات ایران عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفتند.

به گزارش برنا؛ سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون با ارسال نامه‌های جداگانه فقدان سردار سید محمد حجازی را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه تسلیت گفت.

حکیم در نامه تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده است؛ ‎آن مرحوم نمونه بارز مؤمن مجاهد مدافع اسلام و جمهوری اسلامی بود. فقدان چنین شخصیتی موجب اندوه فراوان است هرچند اطمینان داریم که از دامان ملت مسلمان ایران چهره های شاخصی چون او زاده و بالیده خواهد شد که برای دفاع از اسلام ناب محمدی برخواهند خاست.

اکرم الکعبی و قیس الخزعلی دبیران کل حرکت نجبا و عصائب اهل الحق عراق هم عروج سردار حجازی را خدمت رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند.

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در پیام های جداگانه عروج سردار حجازی را به مقام معظم رهبری، سردار سلامی و سردار قاآنی تسلیت گفت.

وی در پیام تسلیت خود به رهبر معظم انقلاب با یادآوری تلاش های سردار حجازی برای مبارزه با طاغوت، ایشان را شخصیتی توصیف کرد که عمر خود را در راه اسلام و مسلمین گذراند و ضمن آرزوی رحمت؛ این ضایعه را خدمت رهبر انقلاب تسلیت گفت.

الخزعلی در پیام خود به سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: با قلبی دردناک این ضایعه را به شما برادر عزیز تسلیت می گویم.

دبیرکل عصائب اهل الحق در پیام تسلیت به سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس نیز سردار حجازی را مجاهدی بزرگ نامید که عمر خود را صرف مبارزه با دشمن صهیونیستی آمریکایی و نقشه های آنان برای جهان اسلام مخصوصا فلسطین کرد.

همچنین شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل حرکت نجباء عراق در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درگذشت "برادر و دوست مجاهد" سردار حجازی را که "عمرش را صرف مجاهدت در راه اسلام و مستضعفین کرد" تسلیت گفته و برای ایشان آرزوی رحمت و برای دوستداران و خانواده سردار حجازی آرزوی صبر کرد.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق هم با صدور پیامی فقدان سردار حجازی را تسلیت گفت.

عروج سردار حجازی بازتاب گسترده‌ای در رسانه های عراقی داشت. 

سردار جانباز سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین سپاه قدس و متولد ۱۳۳۵ خورشیدی اصفهان دیروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ آسمانی شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز