انتخابات در رسانه‌های دیگر؛

لاریجانی؛ کاندیدای «ری‌برند» شده!

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱۷
لاریجانی؛ کاندیدای «ری‌برند» شده!
روزنامه‌ها و سایت های خبری در روز سه‌شنبه (28اردیبهشت ماه) همچنان به بحث داغ انتخابات پرداخته‌ و اغلب نیز درباره کاندیداها و همچنین وضعیت اصولگرایان در انتخابات پیش رو به نگارش پرداختند که در نظر داریم روزانه بخشی از این گزارش و اخبار را منتشر کنیم.

آرمان ملی نوشت:  بسیاری بر این عقیده‌اند که آقای جهانگیری با وجــود اطــلاعاتی که در خصوص مسائل کشور در حـــوزه‌های مختلف دارد و خودش هـم گـــفته که حرف‌هایی با مردم دارد می‌تواند مثل مناظرات 96 انتخابات 1400 را نیز به نفع خود کند؛ تحلیل شما از این رویکرد چیست؟ من معتقدم نقطه قوت جهانگیری در مناظره‌هاست. آقای جهانگیری در همان سال 96 نیز اگر نبود شاید آن رای به راحتی برای آقای روحانی جمع نمی‌شد و بخش قابل توجهی از  رای سال 96 آقای روحانی مدیون دفاعیاتی است که آقای جهانگیری از وی انجام داد. آقای جهانگیری هم فرد سخن وری است و هم صاحب اطلاعات بسیار زیادی است. به هر حال اطلاعات، تجربه و تخصص آقای جهانگیری دست وی را در مناظره‌ها قطعا پر خواهد کرد و باعث خواهد شد که با دست پر در مناظره‌ها حضور پیدا کند و بخشی از انتقاداتی  هم که راجع به دولت است شاید با پاسخ‌های آقای جهانگیری فرو بنشیند و افکار عمومی به سمت نوعی اقناع پیش برود.

*********************************************************************************

ابتکار نوشت: امیررضا واعظی آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا پیش بینی می کند از آنجایی که آقای رئیسی در دوره قبل ۱۶ میلیون رای داشت و به نوعی برای او پشتوانه به حساب می آید و از سال ۹۶ تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشتند، قطعا به میزان آراء پیشین آقای رئیسی افزوده شده است.« او گفت: »تحلیل بنده این است که حضور آقای رئیسی شور و شعفی را در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد خواهد کرد. با این حال همچنان پیش بینی ام بر این نبود که آقای لاریجانی در انتخابات پیش رو حضور پیدا کند. اما با این حال آقای لاریجانی و یاران شان حال که وارد عرضه شده اند، باید بپذیرند که بخشی از عملکرد دولت کنونی منتصب به ایشان است و اتفاق های تلخ سیاست خارجی همچون برجام و مشکلات اقتصادی در این دولت در زمان ریاست ایشان بر مجلس رخ داده است.« این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: »به هر جهت اذهان عمومی این دیدگاه را نسبت آقای لاریجانی متصور است. اما با این حال بنده شانسی برای اصالح طلبان نمی بینم. چرا که عملکرد دولت منتسب به آنهاست. چرا که مدیران ارشد و میانه کشور چه در سطح کشور و چه در سطح استانی در طول هشت سال اخیر در اختیار اصالح طلبان قرار داشته است. این در حالی است که اصالح طلبان مدعی اند که عملکرد دولت ارتباطی با آن ها ندارد. از سوی دیگر بخشی از اصالح طلبان منصفانه رفتار می کنند و می گویند که بخشی از عملکرد دولت منتسب به ما است.

**********************************************************************************

اعتماد نوشت: این‌بار ظاهرا با لاریجانی دیگری روبه‌روییم که به‌اصطلاح «ری‌برند» شده؛ تحولی که نه‌تنها در رفتار و سکناتش که حتی در آرایش و پوشش‌اش نیز آشکار است و حالا در پایان نخستین روز پس از اتمام روند نام‌نویسی داوطلبان و 24 ساعت پس از آنکه روشن شده چه کسانی مبارزان این کارزارند، فضا را به سمتی سوق داده که برخی معتقدند ویدیوی کوتاهی که از ثبت‌نام او منتشر شد، نسبت به آنچه از رقبایش دیدیم، برتری داشته و همزمان ورودش به توییتر، معقول‌تر و در مجموع راهبرد تبلیغاتی‌اش منطقی‌تر از دیگران. لاریجانی که با شعار «نه کلید، نه چکش» خواسته با یک تیر، دو نشان بزند و برخلاف انتظار، نه ‌فقط برای تندروهای جناح راست، بلکه برای موتلف این چندسال اخیر خود که اعتدالیون عضو دولت حسن روحانی باشند هم خط و نشان بکشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز