فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

تلاش‌های خوبی برای دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۸:۱۳
کد خبر: ۱۲۰۴۴۶۲
تلاش‌های خوبی برای دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با حضور در گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد، گفت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود کارش عبادت است و خانواده ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آنها حقیقتا شایسته بهترین‌ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و  والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آنها حضور به موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد دراین اقدام ارزشمند شرکت کردند.

سرلشکر موسوی، ارتش را مصداق بارز «اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم» دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار مقابل دشمن می‌ایستد طاقت دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد و امروز بحمد الله با برنامه‌ریزی و همت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز